دولت ما متناسب با ظرفیت‌های هر استان، نسخه پیشرفت تهیه کرده است

نامزد سیزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری گفت: دولت ما متناسب با ظرفیت ها و توانایی هر استان ، نسخه پیشرفت و بهبود برای آن تهیه کرده است .

به گزارش ایمنا محسن رضایی در گفتگوی انتخاباتی با مردم استان یزد که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز از شبکه سیمای استانی یزد پخش شد گفت: اختیارات تصمیم گیری‌ها را به استانها می‌دهیم و دوباره اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم.

وی با بیان اینکه دولت ما دولت پایان دادن به وعده‌های بی‌پشتوانه است تصریح کرد: استانداران را از مردم همان استان انتخاب می‌کنیم و اختیارات لازم را هم به او می‌دهیم، با آنها همفکری می‌کنیم و اجازه می‌دهیم خودشان اقدام کنند.

وی یادآور شد: تمام ایران را تبدیل به کارگاه بزرگ اقتصادی می‌کنیم به شرط اینکه جوانان و بانوان پای کار آیند.

رضایی گفت: باید دوباره استان‌ها و اقوام را به میدان بیاوریم و با ایجاد مناطق اقتصادی، سپرده‌های اقتصادی هر استان را همانجا هزینه کنیم نه اینکه سپرده‌ها در تهران متمرکز و تبدیل به ارز و به خارج برده شود.

وی ادامه داد: هنر امام راحل این بود که همه ایرانیان از اقوام و استان‌های مختلف را جمع کرد و با انسجام و وحدت، انقلاب اسلامی‌پیروز شد ولی سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دوسه دهه اخیر قامت مردم ایران را خم کرده است و ما می‌خواهیم دوباره روی پای خود بایستیم و دولتی نو را آغاز کنیم.

کد خبر 499541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.