عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ خردادماه

در این بسته خبری از جداسازی اینترنت از شبکه داخلی شهرداری سنندج تا ممنوعیت نصب تبلیغات انتخابات بر روی تأسیسات شهری خرمشهر و ساماندهی مسیل‌های شهری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزایش اماکن تبلیغات انتخاباتی در سبزوار

محمد اختریان، مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین انتخابات میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر بر روی مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، اماکن تبلیغات انتخاباتی افزایش یافت.

جداسازی بستر اینترنت از شبکه داخلی شهرداری سنندج

عبدالسلام سپهر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج از اجرایی شدن طرح جداسازی بستر اینترنت از شبکه داخلی شهرداری سنندج خبر داد و اعلام کرد: این مهم در راستای ارتقا سطح امنیت شبکه‌های کامپیوتری، عدم پاک شدن اطلاعات موجود بر روی سیستم‌های کامپیوتری و جلوگیری از هک شدن سرورها و به حداقل رساندن مشکلات موجود در این زمینه صورت گرفته است.

هدایت شاه جوی شهرک امام خمینی بجنورد

مجتبی پارسا پور، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بجنورد با بیان اینکه عملیات بهسازی و بازگشایی در خیابان سید جمال الدین بجنورد در حال انجام است، گفت: تغییر مسیر شاه جوی موجود در این منطقه که به یکی از معضلات و مخاطرات منطقه در جاری شدن روان آب‌ها و سیلاب‌ها مبدل شده بود، در دستور کار قرارگرفته و طی روزهای جاری بخشی از ماشین آلات شهرداری در این منطقه مشغول کار هستند تا عملیات هدایت شاه جوی موجود را از شهرک امام خمینی و معاد به انجام برسانند.

تدارک شهرداری بیرجند برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی

ابراهیم جان آور، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با اعلام این خبر گفت: رویکرد اصلی شهرداری بیرجند حضور حداکثری و پرشور شهروندان در انتخابات است که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهرداری فرصتی را در بوستان کاجستان که فضایی بسیار بزرگ و مساعد جهت حضور شهروندان است، فراهم کرده تا نمایندگان منتخب در صورت تمایل اقدام به برپایی همایش‌های انتخاباتی در این مکان نمایند.

ممنوعیت نصب تبلیغات انتخابات بر روی تأسیسات شهری خرمشهر

منصور علوانی، شهردار خرمشهر با بیان اینکه یکی از بدترین شیوه‌های تبلیغاتی که آثار آن تا مدت‌ها چهره‌ی شهر را مخدوش خواهد کرد، نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی تأسیسات شهری است، خاطرنشان کرد: کاندیدا و اعضا ستادهای انتخابات از نصب هرگونه برچسب و پوستر تبلیغاتی بر روی تیرهای برق، دستگاه‌های خودپرداز، جداول، تابلوها، علائم راهنمایی و رانندگی، المان‌ها، مبلمان‌های شهری، دیوارها، درختان، ایستگاه‌های اتوبوس و تأسیسات شهری اکیداً خودداری کنند.

آماده‌سازی ۲۳ نقطه از شهر اسدآباد برای تبلیغات انتخاباتی

علیرضا فعله‌گری، شهردار اسدآباد از آماده‌سازی فضای تبلیغاتی در ۲۳ نقطه شهری برای تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهر خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی شهرداری رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان از آغاز عملیات اجرایی احداث ۶ پارک، بوستان و اجرای طرح صد چشمه در مجموع با اعتباری بیش از ۱۷۸ میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

ساماندهی و استانداردسازی سرعت کاه‌های شهر سهند

رشید وکیلی، شهردار سهند از ساماندهی و استاندارد سازی سرعت کاه‌های سطح شهر سهند خبر داد.

ابلاغ بودجه شهرداری فردیس

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فردیس روز ۱۲ خرداد ماه جاری با مبلغ ۷۲۸ میلیارد تومان ابلاغ شد که از این مبلغ ۴۹۲ میلیارد تومان بودجه عمرانی و ۲۳۶ میلیارد تومان بودجه جاری است و تملکات بر اساس اولویت بندی نقاط حساس و اعتبار در نظر گرفته شده در بودجه، انجام می‌شود.

اجرای طرح آسفالت معابر شهری بندرانزلی

بدرالدین بدری، شهردار بندرانزلی گفت: در چند ماه اخیر بسیاری از معابر این شهر آسفالت شده و برای اجرای آن شش هزار تن آسفالت صرف شده است.

کد خبر 499511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.