۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
خرید جدید در راه آرسنال

احتمالاً به زودی توپچی‌ها موفق شوند اولین خرید جدی خود در این پنجره نقل و انتقالاتی را به زودی انجام دهند و یک ستاره پرتغالی را جذب کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با توجه به خروج احتمالی گرانیت ژاکا از جمع آرسنالی‌ها در آینده‌ای نزدیک، روبن نوس پرتغالی گزینه مدنظر توپچی‌ها برای بهبود شرایطشان در خط میانی است و این بازیکن ولورهمپتون در رادار سران باشگاه لندنی است.

میکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال، اعتقاد زیادی به بازی ژاکا نداشته و او را یکی از مهره‌های کمتر تأثیرگذار تیمش می‌داند. بی اعتمادی به ژاکا در طول بازی‌های فصل اخیر کاملاً مشهود بوده و کاپیتان سوئیسی آرسنالی‌ها احتمالاً به مقصد رم این تیم را ترک کند.

با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلستان، آرسنال در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای ژاکا بیابد و یکی از جدی ترین گزینه‌ها، روبن نوس هافبک پرتغالی تیم ولورهمپتون است که صحبت‌های ابتدایی برای جذب او نیز انجام شده.

اگرچه آرسنال هنوز جواب مشخص و رسمی به پیشنهاد رم نداده، اما گزارشات حاکی از آن است که صحبت‌های شکل گرفته میان دو تیم در مسیر درست قرار دارد و باشگاه لندنی می‌خواهد نزدیک به ۲۰ میلیون یورو از فروش این بازیکن که تا ۲ سال دیگر نیز با توپچی‌ها قرارداد دارد، به دست بیاورد.

هرچند فروش ژاکا تا حدودی اتفاق مثبتی برای آرسنال محسوب می‌شود، اما درآمد حاصله باید تماماً خرج خرید یک بازیکن جایگزین شود و باشگاه ولورهمپتون نیز برچسب قیمت ۳۵ میلیونی روی نوس زده است. با این حساب آرسنال نه تنها باید همه درآمد به دست آمده از ژاکا را خرج کند، بلکه باید کمی اعتبارات مالی به آن اضافه کند تا بتواند ولوز را به انتقال روبن نوس راضی کند.

کد خبر 499490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.