۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
یک ایتالیای جذاب با مانچینی

از زمان منصوب شدن سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا تاکنون، این کشور شرایط بسیار خوبی را در زمینه فوتبال ملی پشت سر می گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم روبرتو مانچینی ماه‌هاست که شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و کمتر تیمی می‌تواند به رقیب سرسختی برای آن باشد چرا که ایتالیا با بازیکنان جوانش دوباره توانسته روزهای خوب و شیرینی را در عرصه فوتبال بین‌المللی رقم بزند.

مارچلو لیپی، یکی از برترین مربیان تاریخ فوتبال که سابقه قهرمانی با ایتالیا در جام جهانی را دارد در مصاحبه‌ای راجع به اوضاع کنونی این تیم گفته: تیم مانچینی در آماده‌ترین حالت قرار دارد و اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که تماشای بازی ایتالیا بسیار لذت بخش است.

وی ادامه داد: این تیم کنونی را بسیار دوست دارم و فکر می‌کنم که مانچینی روحیه خوبی را در تیم ایجاد کرده و ذهنیت بسیار مثبتی برای بازیکنان ایجاد کرده است. کاملاً عملکرد او در تیم ملی را تحسین می‌کنم و معتقدم کار خارق‌العاده‌ای را انجام داده است.

لیپی در خصوص شانس ایتالیا در مسابقات آتی یورو اذعان کرد: امیدوار هستم که ایتالیا بتواند در یورو نیز کار خوب خود را ادامه دهد. صرف نظر از شرایط جزئی بازیکنان، کل تیم در درون زمین کاملاً منظم کار می‌کند و رفتار آن‌ها کاملاً حرفه‌ای است. برای همین مسائل است که می‌گویم تماشای بازی ایتالیا لذت بخش شده.

سرمربی اسبق لاجوردی‌پوشان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان در مسیر کاملاً درستی قرار دارند و جو مورد نیاز برای کسب موفقیت در تیم ایجاد شده است. مانچینی توانسته تیم را به مسیر درست هدایت کند و به همین خاطر باید منتظر روزهای خوبی برای ایتالیا در دوران مربیگری او باشیم.

کد خبر 499468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.