گوشی جدید اینفینیکس چه ویژگی قابل توجهی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که ممکن است گوشی جدید اینفینیکس از فناوری شارژ سریع 160 واتی پشتیبانی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های هوشمند شیائومی Mi 10 Ultra، iQOO 5 Pro، iQOO 7، سری بلک شارک ۴، نوبیا رد مجیک 9 Pro و نوبیا Z30 جز محصولاتی است که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد شرکت چینی این فینیکس قصد دارد نوعی گوشی عرضه کند که از فناوری شارژ سریع‌تر ۱۶۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های شیائومی Mi 10 Ultra و iQOO 5 Pro به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز است در حالی که دیگر گوشی‌های ذکر شده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند.

شرکت اینفینیکس از سال ۲۰۱۳ میلادی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد و تمرکز آن بر گوشی‌های میان‌رده بوده است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید این شرکت که از فناوری شارژ سریع ۱۶۰ واتی بهره می‌برد در دسترس نیست. پیش از این دو محصول شرکت به نام اینفینیکس نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو وارد بازار هند شد. مدل پرو این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی با رزولوشن +FHD است که از تراشه هلیو G95 بهره می‌برد و به همراه هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود.

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی اینفینیکس نوت ۱۰ پرو دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز بهره می‌برد. این گوشی با قیمت ۲۳۳ دلار در تاریخ ۱۳ ژوئن عرضه می‌شود.

گوشی اینفینیکس نوت ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD است. این گوشی به تراشه هلیو G85 SoC مجهز است و با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود. قیمت این محصول نیز از ۱۵۱ دلار آغاز می‌شود و در تاریخ ۱۳ ژوئن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 499417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.