مشخصات و زمان عرضه تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite در تاریخ ۲۳ ژوئن در بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ ماه گذشته دو محصول جدید خود به نام گلکسی Tab S7 FE و گلکسی Tab A7 Lite را به صورت رسمی در اروپا معرفی کرد، هم اکنون این شرکت قصد دارد تبلت Tab A7 Lite را وارد باز هند کند. همانطور که از نام این محصول مشخص است، نسخه جدید تبلت گلکسی Tab A7 است.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite دارای صفحه نمایش ۸.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۸۰۰ * ۱۳۴۰ پیکسل است. دوربین سلفی به کار رفته در این محصول دارای حسگر دو مگاپیکسلی است. یک دوربین هشت مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی تبلت ذکر شده تعبیه شده است.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite به پردازنده مدیاتک هلیو P22T مجهز شده است و در دو نسخه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه اول دارای سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به بازار عرضه می‌شود. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه تبلت مورد نظر را تا یک ترابایت افزایش دهند.

تبلت جدید شرکت سامسونگ با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود، انرژی آن نیز از طریق یک باتری پنج هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های محصول ذکر شده می‌توان به وای فای و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد. به نظر می‌رسد که دیگر محصولات سامسونگ گلکسی با تبلت Tab A7 Lite سازگاری دارد.

کد خبر 499402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.