تعیین ۲۰ نقطه از شهر سنندج برای تبلیغات انتخاباتی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعیین ۲۰ نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، آسوز شعبانی در این باره اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آشفتگی بصری شهر، حفظ زیبایی سیما و منظر و همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی این نقاط تعیین شده است و نامزدها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: نقاط‌های پرتردد جهت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر سنندج در سطح شهر تعیین شدند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: بی شک یکی از رویدادهای مهم سال‌جاری برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

آسوز شعبانی خاطرنشان کرد: تبلیغات نامزدها هم یکی از موارد مهم در انتخابات است که در راستای رعایت عدالت و همچنین فراهم نمودن مکان مناسب جهت معرفی نامزدها هرساله این سازمان با تعیین نقاطی در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات را برای نامزدها فراهم می‌نماید.

وی گفت: جلسات مختلفی جهت جلوگیری از آشفتگی بصری و نظم دهی و ساماندهی فضای انتخاباتی در روزهای منتهی به انتخابات در فرمانداری برگزار شد.

شعبانی افزود: برابر تبصره ۲ ماده ۶۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر همزمان با آغاز تبلیغات نامزدها در نظر بگیرند.

وی عنوان کرد: پیاده راه فردوسی، پارک شانو و روبروی آن در بلوار پاسداران، خیابان طالقانی به طرف پارک نسیم، میدان ظفریه به طرف میدان شورا، میدان قانع بهاران، میدان قبا، اسلام آباد (تقتقان) و بلوار ۲۸ دی جنب استادیوم ملک نیا از نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیداهای انتخابات در سطح شهر است.

وی همچنین اضافه کرد: از دیگر نقاط در نظر گرفته شده می‌توان به چهارراه فلسطین به سمت میدان مادر (پل بعثت)، مسیر ورودی پارک IT، اطراف میدان نبوت، فرجه تا مولوی، دو نقطه در نایسر، ورودی حسن آباد، بلوار توحید بعد از تقاطع بیمارستان توحید، خیابان شهدا روبروی پارک شهدا، پارک کودک و سه راه ادب اشاره کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: نامزدهای این دوره از انتخابات با رعایت قوانین انتخابات و همچنین استفاده نکردن از تبلیغات غیرمجاز در حفظ و زیبایی شهر خود اقدام و در این ایام همکاری لازم را با کارکنان این سازمان داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 499373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.