حضور اصلاح طلبان در انتخابات شوراها / در رد صلاحیت برخی اعضا شبهه وجود دارد

رییس شورای شهر تهران گفت: در خصوص رد یا تأیید صلاحیت برخی از اعضا شبه‌هایی وجود دارد و باید دقیق‌تر بررسی کنم. اما جبهه اصلاحات در انتخابات شورا لیست خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی پس از پایان جلسه امروز -سه شنبه ۱۸ خردادماه- شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بعد از نطق‌ها و تذکرات اعضا مراسم تجلیل از معاونت خدمات شهری و سازمان اتش نشانی به دلیل تلاش در کنترل آتش پالایشگاه شهید تندگویان برگزار شد و به ایثار گران آتش نشانی و مدیریت سازمان لوح تقدیر داده شد.

وی افزود: در ادامه جلسه بررسی پلاک ثبتی‌ها از حیث تشخیص باغات مورد بررسی قرار گرفت که ۱۳ پلاک ثبتی بررسی شد که عمدتاً رأی باغ برای آنها صادر شد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص اینکه آیا رأی پرونده باغات برای فرمانداری هم ارسال می‌شود گفت: ما همه مصوبات شورا را برای فرمانداری می‌فرستیم اما برای بعضی از آنها مانند تحقیق و تفحص جهت اطلاع می‌فرستیم نه جهت اعلام نظر یا طرح در هیأت تطبیق، مصوبات باغات نیز از این دسته هستند و برای جهت اطلاع نه اعلام نظر برای فرمانداری می‌فرستیم.

هاشمی در خصوص ۶۰ پرونده باغات که به شورای عالی شهر سازی فرستاده شده بود نیز گفت: اینها به شورای عالی شهر سازی فرستاده شد اما در همین زمان مصوبه برج باغ‌ها لغو شد و لذا خود به خود مصوبه شورا اجرا نشد.

وی در خصوص ارائه لیست کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات شوراها گفت: در خصوص رد یا تأیید صلاحیت برخی از اعضا شبه‌هایی وجود دارد و باید دقیق‌تر بررسی کنم. اما در مورد شرکت جبهه اصلاحات ایران در انتخابات شوراها باید بگویم دو سه روز پیش جلسه‌ای تشکیل شد مبنی بر اینکه جبهه اصلاحات در انتخابات شورا لیست داشته باشد. می‌دانید سی و اندی حزب و انجمن سیاسی در جبهه اصلاحات وجود دارد و به زودی لیستی نمایندگان احزاب مختلف که مورد تأیید قرار بگیرد منتشر خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری باید گفت تا کنون جبهه اصلاحات از هیچیک از نامزدها حمایت خود را اعلام نکرده است اما اگر به جمع بندی برسند در این خصوص نیز نظر نهایی شأن را اعلام خواهند کرد.

کد خبر 499332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.