احداث پل دوم لوندویل نیازمند صدور مجوز فرمانداری است

شهردار لوندویل گفت: شهرداری آمادگی دارد که احداث پل دوم در این شهر را به سرعت آغاز کند، اما احداث آن نیازمند صدور مجوز از سوی فرمانداری شهرستان است.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پل ارتباطی به طول ۴۰ متر و عرض هفت متر بین آقاخان محله و رحیم محله یکی از پروژه‌های مهم شهر لوندویل است که در سال گذشته مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران استانداری گیلان برای احداث این پل به شهرداری اختصاص یافت.

وی افزود: در سال جاری ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبار مذکور در قالب اوراق قرضه به شهرداری لوندویل تخصیص یافت که مدیریت شهری با این مبلغ اقدام به خریداری لوله بتنی برای احداث پل کرد و مابقی اعتبار نیز برای پرداخت به پیمانکار پروژه در نظر گرفته شده است.

شهردار لوندویل تصریح کرد: در دو ماه گذشته، مدیریت شهری برای دریافت مجوز اجرای پروژه با فرمانداری شهرستان مکاتباتی داشته و همچنان در انتظار صدور مجوز است.

وی افزود: نقشه احداث پل آماده شده و شهرداری این آمادگی را دارد که بلافاصله پس از صدور مجوز از سوی فرمانداری، اجرای پروژه را به سرعت آغاز کند.

یاورپور تاکید کرد: شهر لوندویل در جاده ترانزیتی رشت به آستارا قرار دارد که با احداث پل دوم در لوندویل بیش از ۵۰ درصد معضلات ناشی از ترافیک و مشکلات این شهر در مواقع بحرانی رفع می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 499317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.