عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ خردادماه

در این بسته خبری از ساماندهی میدان دانشگاه زرند تا نصب تابلوی راهنمای مسیر بلوار میرعماد و یازدهمین مرحله توزیع ماسک در بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اختصاص ۲۰ نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات انتخاباتی

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعیین ۲۰ نقطه شهر برای تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر خبر داد.

بازسازی و تعمیر خودرو حمل زباله شهرداری خرمشهر

یک دستگاه خودرو مکانیزه مجهز به مکانیزم پرس و تخلیه زباله که به دلیل نیاز به تعمیرات جدی بلا استفاده بود، اکنون پس از بازسازی کامل و تعمیرات اساسی و به جهت بهبود وضعیت تنظیفات و خدمات سطح شهر، وارد ناوگان خدمات شهری شهرداری خرمشهر شد.

افتتاح ساختمان اداره ثبت بخش باغبادران در تیرماه

حجت الله امینی باغبادرانی، شهردار باغبادران گفت: کلنگ احداث ساختمان اداره ثبت بخش باغبادران در تیرماه ۱۳۹۸ زمین خورد و با پیگیری‌های انجام شده در تیرماه ۱۴۰۰ افتتاح می‌‎شود.

نصب تابلوی راهنمای مسیر در بلوار میرعماد قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تابلوی راهنمای مسیر به متراژ ۳۰ مترمربع و اعتبار حدود ۱۳۰ میلیون تومان در بلوار میرعماد (جنوب به شمال) قبل از میدان سرداران نصب شد.

پیشرفت ۹۸ درصدی بوستان شاهین شهر

عملیات اجرایی بوستان فرعی‌های شرقی خیابان شهید بهشتی شاهین شهر با هدف رفاه حال شهروندان، کاهش آلودگی هوا و افزایش سرانه فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در حال اجرا است و در نیمه نخست سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

یازدهمین مرحله توزیع ماسک میان پرسنل شهرداری بجنورد

شهرداری بجنورد در یازدهمین مرحله توزیع ماسک میان پرسنل شهرداری و به منظور حفظ فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت مسائل در کنترل بیماری کرونا، توزیع ماسک میان پرسنل را انجام داد.

جزای کیفری برای متهمان قطع درخت در ساری

سید سلمان ابوالقاسمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری تأکید کرد که قطع هر نوع درخت در محدوده شهری بدون مجوز شهرداری غیرقانونی و مشمول مجازات است و قانون‌گذار ضمانت سنگین مجازات حبس و جزای نقدی را برای آن دارد.

وقوع آتش در ۹ هکتار از مزارع کشاورزی هندیجان

احمد شکاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری هندیجان با بیان اینکه آتش سوزی شب گذشته در ضلع غربی هندیجان جنوبی مهار و کنترل شد، اظهار کرد: بقایای بجا مانده از محصول برداشت شده در ۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی دچار حریق شده بود که آتش علیرغم وزش شدید باد با حضور به موقع آتش نشانان هندیجان مهار و کنترل شد و خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در بر نداشت.

ساماندهی و فرش موزائیک میدان دانشگاه زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند ضمن بازدید از پروژه فرش موزائیک میدان دانشگاه تسریع در روند فعالیت‌های عمرانی را خواستار شد و با اعلام اینکه تکمیل عملیات اجرایی و پروژه‌های عمرانی یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری زرند است، گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی شاخصی برای ارزیابی عملکرد مدیریت شهری به شمار می‌آید باید سعی کنیم تا در کمترین زمان ممکن این فعالیت‌ها را به سرانجام برسانیم.

اجرایی شد فاز دوم پارک کفود شاندرمن

مرتضی شهبازی، شهردار شاندرمن گفت: فاز دوم اجرای طرح پارک جنگلی کفود، شامل احداث رستوران، کافی‌شاپ، پیاده راه و تکمیل آلاچیق‌ها و سکوی نصب چادر، سردر ورودی و کیوسک نگهبانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 499305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.