پیش‌بینی بورس فردا ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود بازار فردا مثبت باشد و بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد داشته باشیم، گروه‌های خودرویی و بانک می‌توانند هدایت کننده بازار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ چهارشنبه ۱۹ خردادماه، را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: وضعیت گروه بانکی و خودرویی تقریباً مساعد شده است و قدرت خریداران بیشتر شده است به طوری که سهام‌های موجود در این بخش منجر به مثبت شدن شاخص کل شد.

اینکه بازار به سمت سهام‌های غیر دلاری حرکت می‌کند نشان از این است که هنوز احتمال توافق و یا سیاست‌های ارز پاشی در جهت کاهش قیمت دلار در نظر فعالین بازار وجود دارد، زیرا زمانی که دولت‌های جدید بر سرکار می‌آیند عموماً سیاست‌های پولی انقباضی را در پیش می‌گیرند که کاهش قیمت غیر واقعی دلار را به دنبال داشته و سپس فنر قیمت‌ها در رفته و مجدد شاهد رشد شدید قیمت‌ها هستیم.

بازار سرمایه در این روزها منتظر عمل به قول قرارهای مسئولان است، مابقی واریزی به صندوق توسعه بازار چه شد و چرا هنوز واریز نشده است، وقتی وعده داده می‌شود اما هیچ عملی در پس پرده آن نیست اعتماد به صحبت‌های مسئولان را از بین می‌برد.

به طور کلی روند اصلاحی بازار برای سهام‌های بزرگ تمام شده است و برخی از سهم‌های کوچک نیز به زودی به تعادل می‌رسند، زمانی که سهامداران این شرکت‌ها تصمیم بگیرند در صف فروش قرار نگیرند این اصلاح تمام می‌شود، قیمت‌های جهانی بسیار رشد خوبی داشته است و نرخ‌های فروش شرکت‌های دلاری با قیمت‌های پایین‌تر نیز ارزنده است.

پیش‌بینی می‌شود بازار فردا مثبت باشد و بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد داشته باشیم، گروه‌های خودرویی و بانک می‌توانند هدایت کننده بازار باشند.

کد خبر 499299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    خواهشمندم پیش بینی نکن
  • حاج یحیی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام به هموطنان عزیز سهامدار در بورس .بنده کارشناس بورس نیستم ولی دراین مدت 2ساله که در بورس سهام خریدم نتیجه گرفتم که همه شرکتها چه حقیقی چه حقوقی به فکر سوددادن به ملت بدبخت نیستندهر زمان که شرکت سودکلان دارد اقدام به خرید تجهیزات وزمین میکنند وسود را به سهام دار نمیدهند وهر زمان هم ضررمیکنند سهامدار بدبخت جور میکشد همه شرکتها خود را پیغمبرمیدانند ولی در عمل یزید وشمرنند خدا به ما کمک کند.والسلام