پژو پارس سال ۱۴۰۰ + معایب، مشخصات فنی، عکس داخل و قیمت

پژو پارس یک فیس‌لیفت موفق از پژو ۴۰۵ است که انواع مختلف آن در بازار خودروی ایران موجود است. معرفی و بررسی قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی، طراحی، مصرف سوخت، سرعت، محاسن، معایب و شرایط فروش پژو پارس سال، برای انتخاب و خرید این خودرو مفید است.

به گزارش ایمنا، پژو پارس یک فیس‌لیفت موفق از پژو ۴۰۵ است که در سال ۱۳۷۹ توسط ایران‌خودرو معرفی شد. این خودرو با ارائه ظاهری جذاب‌تر و امکاناتی بیشتر نسبت به پژو ۴۰۵، موفق شد به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای ایران تبدیل شود. این خودرو همچنان روی خط تولید قرار دارد و تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پژو پارس سال، پژو پارس LXو پژو پارس اتوماتیک اشاره کرد. پژو پارس از ابتدای تاریخ فعالیت خود تاکنون با خودروهای مختلف کره‌ای، اروپایی و چینی به رقابت پرداخته و همواره یکه‌تاز آمار فروش بوده است.

مدل‌های مختلف پژو پارس

  • پژو پارس LX
  • پژو پارس ELX
  • پژو پارس ELX با موتور XUM
  • پژو پارس اتوماتیک
  • پژو پارس دو گانه سوز
  • پژو پارس سال

بیشتر بخوانید: پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای + مشخصات، امکانات، بررسی و قیمت ۲۰۷ اتومات

پژو پارس سال ۱۴۰۰ + معایب، مشخصات فنی، عکس داخل و قیمت

فضای داخلی پژو پارس

با وجود آن‌که پژو پارس نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود، در نمونه‌های نخستین این خودرو تفاوت‌های چندانی میان کابین پژو پارس و پژو ۴۰۵ به چشم نمی‌خورد. درواقع برخلاف ظاهر خارجی این خودروها که کاملاً متفاوت است، در فضای داخلی با تشابهات بسیاری روبرو هستیم. این مسئله با توجه به شباهت کابین سه محصول پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پژو روآ موجب نارضایتی مشتریانی شد که وجه بیشتری را برای تملک پارس پرداخت کرده بودند. از ابتدای دهه ۹۰ ایران‌خودرو در نمونه‌های تولیدی پژو پارس تصمیم گرفت تا طرح فرمان این خودرو را تغییر داده و با افزودن یک کیسه هوا، محصول خود را ایمن‌تر کند. در ادامه و به‌واسطه الزامات سازمان استاندارد مبنی بر نصب کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی، ایران‌خودرو از تریم جدید داشبورد پژو پارس در سال ۹۳ رونمایی کرد.

طرح جدید داشبورد پژو پارس در بین فعالین بازار به داشبورد سوناتایی شهرت دارد که موجب تنوع‌بخشی به این سدان جمع‌وجور شده است، اما کیفیت متریال استفاده‌شده در ساخت آن تعریف چندانی ندارد! از سوی دیگر شرکت سازنده برای ایجاد تمایز میان پارس و پژو ۴۰۵، برخی امکانات رفاهی را به این خودرو افزوده است. برای مثال فرمان پژو پارس مزین به دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی است که در پژو ۴۰۵ دیده نمی‌شود. همچنین این خودرو به سیستم کولر اتوماتیک مجهز بوده و در نسخه‌های گران‌تر نظیر پژو پارس اتوماتیک (سفارش مدیران) مواردی همچون مانیتور ۱۳ اینچی لمسی، کروز کنترل و دوربین دید عقب نیز گنجانده شده است.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای پژو پارس که از ابتدای حضورش تاکنون موجب برتری این خودرو در مقابل رقبایش شده، فاصله محوری مناسب و صندوق‌عقب جادار این خودرو است. با توجه به محبوبیت خودروهای خانوادگی در ایران، پژو پارس انتخاب مناسبی برای خانواده‌های ایرانی است. فاصله بین دو محور پژو پارس ۲۶۶۹ میلی‌متر بوده و حجم صندوق‌عقب این خودرو نیز ۴۷۰ لیتر اعلام شده است.

امکانات رفاهی پژو پارس در مدل‌های سال و LXدر مقایسه با نمونه‌های اولیه تغییر چندانی نداشته‌اند که موجب شده تا امروزه این خودرو محصولی ضعیف از نظر تجهیزات رفاهی قلمداد شود. مواردی همچون سنسور عقب، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، آینه جانبی با تنظیم برقی و کولر اتوماتیک اندک تجهیزات پژو پارس را تشکیل می‌دهند که در مقابل رقبای چینی حرفی برای گفتن ندارد و تنها قادر به رویارویی با محصولات دهه هشتاد خورشیدی بازار ایران است.

پژو پارس سال ۱۴۰۰ + معایب، مشخصات فنی، عکس داخل و قیمت

بررسی پژو پارس سال

پژو پارس حاصل یک تغییر چهره موفق بر روی پژو ۴۰۵ است و ایران‌خودرو در توسعه این محصول سعی داشته تا خودرویی جذاب‌تر و متفاوت از پژو ۴۰۵ خلق کند. در اواخر دهه هفتاد خورشیدی به‌نظر می‌رسید که ظاهر پژو ۴۰۵ برای مخاطبین اندکی کسل‌کننده به‌نظر می‌رسد و این محصول نیاز به بازاریابی مجدد دارد. به همین دلیل ایران‌خودرو تصمیم گرفت با اجرای برخی اصلاحات، سدان سالخورده فرانسوی را به نسل جدیدش یعنی پژو ۴۰۶ شبیه کند و حاصل این تغییرات تولد پژو پارس بود. پژو پارس خودرویی با ظاهر جذاب و هماهنگ است که در مقابل بسیاری از رقبا همچون کیا ریو برتر به‌نظر می‌رسد.

این خودرو همچنان برای مخاطبان ایرانی جذاب تلقی می‌شود، هرچند در طول دو دهه عرضه به بازار، بخش اعظم جذابیت و تازگی خود را به دلیل ورود رقبای جدید از دست داده است. ستون‌های باریک و کاپوت کشیده امروزه دیگر چندان نوآورانه محسوب نمی‌شوند و به‌واسطه حضور سدان‌های تازه‌نفس، چشم مصرف‌کنندگان به مشاهده خودروهایی با ظاهر به‌مراتب زیباتر و مدرن‌تر عادت کرده است.

رانندگی با پژو پارس برای افرادی که پیش‌ازاین خودرو مالک سمند، پژو ۴۰۵ یا محصولات مشابه بوده‌اند هیچ نکته جدیدی در بر ندارد و تفاوت چندانی میان تجربه رانندگی این خودروها احساس نمی‌شود. تنها می‌توان گفت پژو پارس به دلیل بهره‌مندی از ستون‌های باریک، دید مناسب‌تری را نسبت به محصولات خانواده سمند ارائه می‌دهد و برای استفاده در مسیرهای درون‌شهری مناسب‌تر است. اما برای افرادی که پیش از پژو پارس مالک خودروهای کوچک شهری نظیر پراید یا تیبا بودند، رانندگی با پارس یک تجربه شیرین و حتی هیجان‌انگیز محسوب خواهد شد.

کابین این خودرو جادار بوده و راننده در جایگاه راحتی قرار دارد و در سفرهای طولانی‌مدت بدن راننده آسیب کمتری خواهد دید. عایق‌بندی کابین پژو پارس به‌خصوص در نسخه‌های قدیمی نسبت به خودروهای اقتصادی داخلی بهتر است و صدای پیشرانه کمتر وارد کابین می‌شود، ازاین‌رو با فضایی آرام‌تر روبرو خواهید بود. فرمان خودرو نیز استحکام قابل توجهی داشته و خودرو در سرعت‌های بالا پایداری مناسبی از خود نشان می‌دهد که این موضوع باعث افزایش حس اطمینان هنگام سواری خواهد شد.

مصرف سوخت پژو پارس سال

در مورد مصرف سوخت تفاوت‌های قابل توجهی میان تیپ‌های مختلف پژو پارس وجود دارد. مرسوم‌ترین نسخه این خودرو موسوم به پژو پارس سال، از پیشرانه ۱.۸ لیتری هشت سوپاپه مشترک با پژو ۴۰۵ استفاده می‌کند که با معیارهای امروزی مصرف سوخت بالایی را ثبت کرده و به ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. این رقم در خصوص پارس LXیا پارس اتوماتیک اندکی کاهش را نشان می‌دهد و با مصرف سوخت به‌مراتب بهینه‌تری مواجه هستیم. با توجه به ظرفیت باک پارس که در حدود ۷۰ لیتر است، راننده نیاز چندانی به سوخت‌گیری در فواصل کوتاه‌مدت نخواهد داشت.

پژو پارس سال ۱۴۰۰ + معایب، مشخصات فنی، عکس داخل و قیمت

موتور پژو پارس سال

پژو پارس با چند پیشرانه به بازار کشورمان عرضه شده است. نمونه‌های مرسوم پژو پارس سال و پژو پارس دوگانه‌سوز از موتور ۱.۸ لیتری L۳ با قدرت ۱۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۳ نیوتن‌متر استفاده می‌کنند. تیپ LX و اتوماتیک این خودرو نیز از پیشرانه TU۵ بهره می‌برند که ۱۰۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد.

تمامی تیپ‌های پژو پارس دیفرانسیل جلو هستند و از گیربکس پنج سرعته دستی استفاده می‌کنند، به‌جز نمونه اتوماتیک که از گیربکس چهارسرعته AL۴ بهره می‌برد. شتاب پژو پارس نیز بسته به نوع پیشرانه مورد استفاده، رقمی بین ۱۰ الی ۱۴ ثانیه برآورد می‌شود. نمونه‌های ELX سریع‌ترین نسخه‌های پژو پارس هستند که از پیشرانه‌های حجیم دو لیتری استفاده می‌کردند و دیگر به تولید نمی‌رسند؛ کندترین نمونه نیز پژو پارس اتوماتیک با موتور TU۵ و گیربکس AL۴ است و برای علاقه‌مندان به رانندگی‌های تهاجمی خودرو مناسبی به‌نظر نمی‌رسد.

ایمنی خودرو پژو پارس سال

پژو پارس همانند دیگر محصولات داخلی هیچ‌گاه در آزمون‌های تست تصادف بین‌المللی شرکت نکرده و از این رو نمی‌توان برآورد دقیقی از میزان امنیت این خودرو داشت. علاوه بر آن پژو پارس خودرویی متعلق به دهه هشتاد میلادی است؛ خودروهای فرانسوی در این دوره ایمنی چندانی در تصادفات ندارند و امتیازات ضعیفی را در آزمون‌های ایمنی کسب کرده‌اند. از سوی دیگر تجهیزات ایمنی امروزی در هیچ‌کدام از نسخه‌های پژو پارس دیده نمی‌شود و تمامی این خودروها فاقد مواردی همچون سیستم کنترل پایداری یا سیستم کنترل کشش هستند.

تنها امکانات ایمنی پژو پارس محدود به کیسه‌های هوا راننده و سرنشین، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز می‌شود و اکثر نمونه‌های این خودرو حتی از ترمز دیسکی عقب نیز محروم هستند؛ بنابراین بهتر است تا هنگام رانندگی با پژو پارس، جوانب احتیاط را به‌دقت رعایت کنید!

پژو پارس ایران خودرو

پژو پارس یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران است. این محصول سال‌هاست که با موفقیت بر رده سدان‌های خانوادگی داخلی حکمرانی می‌کند و انتخاب اول بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی است. خریدوفروش پژو پارس در بازار خودروهای کارکرده رونق قابل توجهی دارد و برای فروش این خودرو به مشکل چندانی برخورد نخواهید کرد. هرچند افزایش قیمت سوخت در دو دهه اخیر بخشی از مشتریان پژو پارس را به سمت سدان‌های کم‌مصرف نظیر پژو ۲۰۶ صندوقدار سوق داده است.

پژو پارس سال ۱۴۰۰ + معایب، مشخصات فنی، عکس داخل و قیمت

مزایا پژو پارس سال

  • بازار دست دوم خوب
  • کابین جادار
  • سیستم پخش ترمز

معایب پژو پارس سال

  • مصرف سوخت بالا
  • طراحی یکنواخت و تکراری
  • ایمنی پایین خودرو
  • کیفیت ساخت پایین
  • استهلاک بالا

قیمت پژو پارس سال

در آخرین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۰، پارس سال با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۱ ریال به فروش می‌رسد.

کد خبر 499296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 53
  • نظرات در صف انتشار: 85
  • نظرات غیرقابل انتشار: 28
  • 2280077256 IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    75 74
    بسیار خوب و تحمل بالا،،فقط اگر مشکل واشر سر سیلندر حل میشد حرف نداشت
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      61 9
      اگه واشر رو هر 120هزار کیلومتر قبل از اتمام طول عمر تعویض کنی هیچ مشکلی پیش نمیاد چون واشر هم قطعه مصرفی هست
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    48 54
    پژوپارس فیس لیفت پژو۴۰۶هس چرا نمیخوایید بفهمید
    • محمد IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      44 12
      خیر برادر ذات و پلتفورم چهارصدو پنجه این ماشین و هیچ ربطی به 406 نداره چهارصدو شیش اگه فیس لیفت میشد باید شاسی و موتور و همه چیزش چهارصدو شیش بود فقط ظاهرش عوض میشد اما این ماشین همه چیزش توجه کن همه چیزش برای چهار صدو پنجه جز کاپوت و صندوقش
  • محمود شهبازپور IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    77 19
    نظری ندارم
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    99 28
    مایه تاسفه ماشین بیست سال پیش که انتخاب اجباری خریداره با این همه معایب و قیمت بالا پرفروشه واردات رو ازاد کنید
  • بختیار یوسفی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    76 21
    پژو پارس سال میخوام
    • حمید IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      24 45
      نوع LX سال ۹۳ دارم تقریبا نو! ۲۲۰ میلیون
    • Mohammad IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      61 10
      220 واست tu5 مدل ۹۶ میخرم!
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      55 42
      پارس سال خشک 1400 دارم سند آزاد
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    48 53
    چرا تولید این ماشین پر مصرف رو قطع نمی کنید
    • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      58 16
      چون تو نداری باید قط کنن
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      19 3
      چند
  • علی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    37 29
    متاسفانه 99 درصد از سر سیلندر مشکل جدی دارند
  • احمدعلیزاده IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    67 24
    پژو پارس ضاهربسیار دلنشینی دارد داخلش هم از همه ماشینهای چینی بهتر هست اما اگر این ایران خودروی مونتاژ کار نیامد از یک موتور کم مصرف استفاده میکرد و در داخل خودرو هم از الیاف نرم و بادوام بهره میکرفت بهترین ماشین بود
  • PanaSONYc IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    29 63
    این ماشین، آبروی 405 رو برده! به اندازه یه پیچ 405 اصل فرانسه هم ارزش نداره، اونی هم که فیس لیفت 406 هست یا سواد نداره یا کوره پیشنهاد میکنم بره چشماشو نشون اپتومتریست بده
    • محمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      22 28
      کجاش از ماشین های چینی بهتره معلوم ماشین چینی سوار نشدی اصلا سوار نشدی
  • ناشناس IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    60 14
    به اسم ما در بیاد اصلا واشر بزنه بازم با بازار صد ملیون تفاوت داره
  • اکبر JP ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    64 26
    کلی کار کردم این هم کار دریا تا تونستم یک پارس سال بگیرم . گفتم صفر بگیرم ک چند سال برام کار کنه ۱۵ روز اول لنت ترمز خراب شد و همینجور خرابی ادامه پیدا کرد . اینقدر تماس داشتم با امداد خودرو ک کلا میشناختنم. مجبور شدم زیر قیمت بفروشمش . لعنت به ایران خودرو ک کلی سرمایه و وقتم رو به باد داد . به امید روزی که انحصار و ظلم شرکتهای ایرانی به پایان برسه .
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    37 16
    فقط واشر سرسیلندر خیلی ضعیف
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    74 78
    سمند ایی اف سون سگش شرف داره به پارس سال
  • علیرضا IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    87 18
    من خودم پارس سال دارم خیلی ازش راضی ام و از پژو پارس LX ب نظر من بهتره چون در سربالایی پژوپارس اتومات نه الیکس هیچ کدومشون به پارس سال نمیرسه و شما بخاطر ۲ لیتر بنزین کمتر میرید LX میخرید
  • هادی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    25 7
    با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم چرا ایرانخودرو پژو پارس اتوماتیک رو در لیست فروش فوق العاده /وپیش فروش قرار نمیدهد و چرا این طرح قرعه کشی ها برداشته نمیشود نزدیک‌به ده بار هست که ماشین ثبت نام کردم و اسمم در قرعه کشی برنده نشده ما با این وضع چیکارکنیم بی ماشین بمانیم
    • محمد IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      40 7
      دوست عزیز من نزدیک به ۲۰ بار ثبت نام کردم که بالاخره اون چیزی که انتظارشو نداشتم بهم دادن پارس سال. باید پشت کار داشتع باشی الانم اینقد مردم میگن کیفیت بد خراب که ته دل ادم رو خالی میکنن و پشیمون میشه از این کارش
  • ناشناس IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    86 3
    من ۱۷ بار ثبت نام کردم در نیومده..تو خیابون میبینم هر کی سوار شده..تو دلم میگم مبارکت باشه خوشبحالت همچین ماشینی داری سوار میشی
    • شهلا IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      82 8
      ای جانم انشالله این سری به اسمت در بیاد شکر به ما دراومد خدا کمک کنه به اسمت دربیاد
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      51 6
      داداش انشالله اینبار بنامت در میاد شک نکن
  • کریم از اهواز US ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    27 35
    بنظرم پراید سوار بشیم بهتره چون تحمل هر گرمایی را داره ولی این پارس سال آشغال که هر واشر میزنه و هر سری دومیلیون خرج داره بدرد هیچی نمیخوره و باید آتیشش زد
    • وحید SE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      28 5
      ای جان ،من که بالاخره به اسمم در اومد ولی همچنان منتظریم تحویل بدن،لامصب روزها نمیگذره.خرداد۱۴۰۰
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      13 4
      من واشر زد سر سیلندر رو عوض کردم ۵میلیون خرج کردم
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    15 29
    پژو پارس سالو داشتم به درد نمیخورد بعد یکم پول گذاشتم یکtu5گرفتم خداییtu5 مشکلی نداشت الان ۵ ساله دارم مدله ۹۵
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    17 30
    پارس سالو داشتم واشر سرسیلندر میسوزوند اونم بد جوری بعد فروختم یکم پولم گذاشتم پارسtu5 گرفتم خدایی tu5 خیلی بهتر بود صندلی tu5 برقی بود مدلش ۹۵ حنوزم دارمش هیچ مشکلی تو این پنج سال نداشته همون سرعت رو داره صدای داخل کابین کم بود حنوزم کمه
    • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      9 16
      سلام من قرعه کشی اخیر پارس سال برنده شدم ولی میخام بفروشم 206 یا پارس تیو۵ بردارم نطرتون چیه
    • خان NL ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      13 21
      حیف پولی که واسه پارس میدن اطلا ماشین استاندارد نیست هیچ یک از خودروهای تولید داخل گول نخورین صبر کنید تا قیمت ها بشکنه فقط چند ماه نخرین بعد نگاه کنید چه میشه
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      16 5
      سلام من هم بعد 13باربه اسم پژوپارس درآمده ولی لحظه شماری می کنم تحویل بدن
  • مهدی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    17 3
    یعنی من نمیدونم هرکی هر چیزی داره بد میگه کلی پول جمع و جور کردیم یه پارس سال خریدیم از پس تو این سایتا میگن بده خراب میشه من موندم چیکار کنم
    • علی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      38 2
      ار نظر من به این سایت ها اعتماد نکن گمراهت می کنن من خودم یه پژو پارس سال دارم راضی هم هستم.اصلا هم توی کابین صدا نمیاد از نظر امکانات هم عالیه فقط نگهداری می خواد.
    • ایمان IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      30 5
      سلام هر وسیله ای که داشته باشی اگه درست نگه داری نکنی زود تو خرج میوفته الان پارس سال دارم از ۹۰ تا الان هیچ عیبی نداره شما بهش برس سواری بهت میده
    • عمو یاسر IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      21 1
      ماشینای ایرانخودرو خیلی شانسی هستن. ایشالا ماشین شما از اون خوباش باشه. من هم ثبت نام کردم خدا کنه اسمم در بیاد.
  • محمد IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    9 1
    سلام میخام پارس بخرم بنظر شما tu5 بهتره یا پارس سال؟
    • آدرین IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      12 1
      سلام کسی فروش فوق العاده برنده شده. تحویل بگیره؟چند روزه تحویل گرفتید؟بیشتر از نود روز طول کشیده؟
  • H IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    25 5
    سلام بعد از ۱۸ دوره ثبت نام اسمم در اومد. ولی انقدر همه دوستان از واشر سرسیلندرش میگن تردید پیدا کردم که نگهش دارم یا نه
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      10 18
      پارس tu5 بخر
    • اسماعیل IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      24 5
      دوست عزیز پارس سال هم قدرتش هم شتاب اولیه از tu5 بیشتر هست تنها مشکلش واشر هست که اگه شما هر 100هزار کیلومتر یا 120واشر رو خودت قبل از پایان عمرش تعویض کنی هیچ مشکل دیگه نداره و هزینه هم 300 یا 400 تومن میشه و هیچوقت هم از آب معمولی تو رادیات نریز
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      5 10
      یکسال نگهش دار و مواظبش باش بعدش که سندش آزاد میشه بفروش بره یه ماشین سالم دست دو پیدا کن بخر چاره‌ای نداریم که
  • صالح IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    8 7
    با سلام.لطفا قرعه کشی انجام ندین .مردم رو شرمنده خودتون نکنید .مردم راضی به ضرر شما نیستن .کیفیت ماشین ها رو در قبال قیمت کم کنید .ما همون ماشین های فلوکس قدیم رو بهتر می خواهیم .حد اقل کمش به کشتنت نمیده .،،،
  • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    11 10
    خاک بر سرتون با این ماشین درست کردنتون
  • ویسی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    15 3
    سلام، 35 بار ثبت نام کردم ماشین های مختلف، این بار هم پارس سال نوشتم خدا کنه در بیاد.
  • سعید IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    14 5
    سلام لطفا سایت بروز رسانی کنید مشخصات پژو پارس سال تغییر کرده استاندارد موتور تبدیل به یورو 5 شده ومصرف سوخت اون خیلی اومده پایین و در دفترچه راهنما و نگهداری خودرو مصرف سوخت از پژو پارس موتور tu5 هم کمتر شده.
    • پارس سال IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      16 6
      واقعا؟ چه خوب
  • محسن IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    9 8
    پارس خشک ۱۴۰۰دارم،جلو کامپوتش یکم موج داره،کیابا این مشکل مواجه شدن
  • علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    15 9
    سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه. پارس میخواین بخرید فقط tu5
  • محمد ولی عزیز آبادی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    جاده ملارد گلستان ۵۲ پلاک ۵۱ واحد ۳ پژو پارس سفید