ارتقای سیستم روشنایی معابر و بوستان‌های زرند

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات نصب بیش از ۲۰ عدد پایه روشنایی در مسیر سلامت بلوار جانبازان خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد عبدالله زاده با بیان این که ایجاد و تأمین روشنایی مطلوب فضاهای شهری و معابر موجب افزایش امنیت و همچنین ارتقای سطح کیفیت زندگی می‌شود، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، روشنایی و همچنین زیبا سازی فضای شهری در شب اجرای این طرح دستور کار قرار گرفت تا شهروندان از جلوه زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره مند شوند.

وی افزود: با توافق انجام شده و تأمین تجهیزات مورد نیاز از قبیل کابل و چراغ، در آینده نزدیک این مسیر با مشارکت اداره برق روشن و زیبا سازی خواهد شد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند تأمین روشنایی معابر و بوستان‌های شهر را یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری عنوان کرد و اظهار کرد: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی بر اساس نیاز و اولویت در سایر بوستان‌ها نیز اجرایی خواهد شد.

عبدالله زاده هزینه خرید و نصب تیرهای برق را بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای روشنایی این مسیر بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 499288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.