اصفهان شهری زیست‌پذیر برای تمام ادیان است

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان شهر زیست پذیر برای همه ادیان است و هر اتفاق و تقدیری باید برای تمام شهروندان در آن رقم بخورد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (یکشنبه) در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه پنج شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری اتفاقات خوشایندی در مسیر امید اتفاق افتاده است.

وی نامگذاری مجموعه ورزشی تازه تأسیس در منطقه پنج به نام «آیلین ملکیان» توسط شورای شهر را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: اصفهان شهر زیست پذیر برای همه ادیان است و هر اتفاق و تقدیری باید برای تمام شهروندان در آن رقم بخورد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که آیلین ملکیان از بانوان ارمنی پیشکسوت ورزش بسکتبال در کشور است، گفت: دلیل این نامگذاری این بود که کمتر در نامگذاری‌ها بانوان مورد توجه قرار می‌گرفتند.

وی تصریح کرد: اهمیت دیگر نامگذاری ورزشگاه به نام این بانو، این است که برای نخستین بار با همت همکاران در شورای شهر تصمیم گرفتیم نامگذاری‌ها برای افرادی باشد که در قید حیات هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: هر جا فرصت به بانوان داده شود آنها می‌توانند به شایستگی بدرخشند و خود را به عنوان افتخارآفرینان کشور معرفی کنند.

وی تصریح کرد: یکتا جمالی قهرمان وزنه برداری، گلنوش سبقت الهی، تنها بانوی تاریخ ورزش اصفهان حاضر در المپیک، رومینا سالک قهرمان اسکیت و فرزانه فصیحی قهرمان رشته دو و میدانی افتخارآفرینانی هستند که می‌توانند برای شهر و دیار نصف جهان بیش از گذشته افتخار کسب کنند.

روشن با بیان این که برای برقراری عدالت جنسیتی و عدالت فضایی مراکز متعدد ورزشی و فرهنگی در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است، تأکید کرد: از افتخارات این دوره مدیریت شهری این است که به هر چه که وظیفه داشتیم عمل کردیم و امیدواریم مسیر امید در آینده نیز تداوم داشته باشد تا تلاش‌ها در زمینه‌های مختلف برای اقشار جامعه مستمر بوده و در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این مسیر باشیم.

کد خبر 499286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.