ابتکار تورکوی فنلاند برای جذب گردشگر

تورکو درصدد است که با اعمال مقررات بهداشتی به شهری ایمن و تمیز تبدیل شود و گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر تورکو به منظور تبدیل به یک مقصد ایمن و تمیز، وبسایت جدیدی به نام (cleanandsafeturku.fi) راه اندازی کرده است. این وبسایت به عموم مردم اجازه می‌دهد همه مشاغلی که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از قوانین و مقررات بهداشتی پیروی می‌کنند، مشاهده کرده و به اطلاعاتی در مورد وضعیت همه‌گیری بیماری دسترسی پیدا کنند.

مقامات شهری تورکو اعلام کرده‌اند که هدف از راه‌اندازی این وبسایت تامین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و گردشگرانی است که قصد دارند به شهر تورکو سفر کنند. شهروندان و گردشگران می‌توانند اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، مؤسسات فرهنگی، شرکت‌های حمل و نقل و رویدادهای ایمن را در وبسایت جدید راه اندازی شده مشاهده کنند به عبارت دیگر، مشاغل قابل مشاهده در وبسایت، لوگوی تمیزی و ایمنی تورکو (Clean & Safe Turku) را دریافت کرده‌اند، بنابراین مشتریان متوجه می‌شوند که آن‌ها برای رعایت قوانین و مقررات بهداشتی ارزش قائل هستند و از آن‌ها پیروی می‌کنند.

در حال حاضر، ۱۲۰ شرکت در شهر تورکو، آرم سبز (Clean and Safe Turku) را دریافت کرده اند. مشاغل به منظور دریافت این آرم باید معیارهای ایمنی، بهداشتی و رفاه مشتری را داشته باشند. در صورتی که شرکت‌ها شرایط لازم برای دریافت این لوگو را داشته باشند، می‌توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. استفاده از این لوگو در شهر تورکو باعث می‌شود نگرانی افراد در مورد سلامتی‌شان کاهش پیدا کند و احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

ابتکار تورکوی فنلاند برای جذب گردشگر

کد خبر 499267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.