۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
افزایش ۳۵ درصدی بودجه لوندویل

شهردار لوندویل آستارا از افزایش حدود ۳۵ درصدی بودجه این شهر خبر داد و گفت: برای امسال حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در جهت عمران شهر لوندویل در نظر گرفته شد.

به گزارش ایمنا، نعمت یاور پور در این باره گفت: بودجه سال گذشته این نهاد ۶۰ میلیارد ریال بود، اما بیش از ۷۰ میلیارد ریال و به عبارت دیگر حدود ۱۱۶ درصد تحقق داشت که این حاکی از تعدد کارها و طرح‌های عمرانی شهرداری در سطح این شهر است.

وی با اشاره به بودجه ۸۰ میلیارد ریالی مصوب شهرداری لوندویل آستارا در سال ۱۴۰۰ ادامه داد: برخی طرح‌های عمرانی نظیر زیرسازی یا آسفالت معابر و کوچه‌ها در روزهای بارانی به صورت موقت تعطیل و سپس آغاز می‌شود اما در کل، طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری به منظور تکمیل و بهره برداری بر حسب برنامه زمانبندی، به طور مستمر پیگیری می‌شود.

شهردار لوندویل آستارا اظهار کرد: هم اکنون چهار طرح عمرانی مهم در راستای آبادانی هر چه بیشتر این شهر با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و تا پایان خرداد ماه امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

یاور پور پروژه‌های در حال اجرای شهرداری لوندویل آستارا را تعریض و بهسازی خیابان و میدان ورودی شهر، زیرسازی و احداث سه دهنه آبراه برای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، آسفالت معابر و کوچه‌ها و آسفالت و بهسازی چهار کوچه پر رفت و آمد اعلام کرد.

وی افزود: شهرداری لوندویل از آغاز سال ۱۴۰۰ تاکنون به تعویض تابلوهای یادمان شهدا، درختکاری در مبادی ورودی شهر به امتداد یک کیلومتر و لایروبی کانال اصلی شهر اقدام کرده است و عملیات لایروبی کانال که بعد از گذشت سال‌ها انجام شده، در نوع خود از منظر هدایت آب‌ها، نظافت شهری و محیط زیست حائز اهمیت است.

منبع: ایرنا

کد خبر 499241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.