شلیک سریع پی اس جی به اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا

با هایجک کردن هافبک مدنظر بارسایی‌ها، پاریسی‌ها در حال هدف‌گیری دومین گزینه آبی و اناری‌ها هستند تا اجازه ندهند رقیب قدرتمند اسپانیایی آن‌ها بازیکنان آزاد را به راحتی به دست بیاورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، تعدادی از بازیکنان مطرح اروپایی با نزدیک شدن به پایان مدت قراردادشان در مجموعه بازیکنان آزاد قرار گرفتند و همیشه این دسته از بازیکنان به دلیل هزینه‌های مالی کمتر، طرفداران بسیار بیشتری دارند.

جورجینیو واینالدوم و سرخیو آگوئرو دو بازیکن مطرح لیگ برتر انگلیس بودند که روزهای پایانی قرارداد خود را با لیورپول و منچسترسیتی طی می‌کردند. باشگاه بارسلونا موفق شد با ورود به موقع و پیشنهاد مناسب، سرخیو آگوئرو را برای انتقال به بارسلونا متقاعد کند.

آبی و اناری‌ها تمایل داشتند تا هافبک هلندی تیم لیورپول یعنی واینالدوم را نیز به خدمت بگیرند و همکاری این بازیکن با هموطنش کومان که سرمربی بارسلوناست می‌توانست شرایط بسیار خوبی را برای این تیم رقم بزند. از سوی دیگر بارسلونا در تلاش است تا انتقال دیگر بازیکن مطرح هلند، ممفیس دپای را نیز مسجل کند.

علی رغم ارائه پیشنهاد قابل قبول توسط سران بارسلونا، پاریس سن ژرمن در آخرین لحظات با این بازیکن وارد مذاکره شد و با ارائه پیشنهادی بالاتر توانست نظر واینالدوم را تغییر دهد. این بازیکن باتجربه که قرار بود سال آینده را در بارسلونا طی کند به راحتی با یک چرخش ۱۸۰ درجه راهی فرانسه خواهد شد.

یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالاتی بارسا که در طی هفته‌های گذشته صحبت‌های زیادی درباره آن شده است جیانلوئیجی دوناروما دروازبان جوان میلان است. این بازیکن نیز در حال گذراندن باقیمانده قراردادش با میلان بوده و می‌تواند فصل آینده در چارچوب یک انتقال آزاد به تیم دیگری بپیوندد.

باشگاه یوونتوس از چند سال گذشته به شدت برای جذب این بازیکن تلاش کرده است و در حال حاضر نیز تمایل زیادی برای جذب این بازیکن دارد. البته در این میان صحبت‌هایی در خصوص علاقه احتمالی بارسلونا نیز مطرح شده بود و حالا پاریسی‌ها نیز به عنوان یکی دیگر از مشتریان دوناروما مطرح شده‌اند تا رقابت برای متقاعد کردن این بازیکن برای یووه و البته برای بارسا سخت‌تر از همیشه شود.

کد خبر 499237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.