تعیین اماکن تبلیغات انتخاباتی سبزوار

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار از تعیین اماکن تبلیغات انتخاباتی برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین انتخابات میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد اختریان در این باره اظهار کرد: برای حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر روی دیوار و مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان گونی‌هایی در ۳۹ نقطه از سطح شهر نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در ۳۹ نقطه تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار با تاکید بر اینکه نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی در دیوار و جداول معابر شهر منجر به آشفتگی و زشتی چهره شهری و تحمیل هزینه‌های گزاف برای امحای پوسترها برای مدیریت شهری می‌شود، تصریح کرد: هر ساله شهرداری از محل درآمدهای عمومی برای زیباسازی شهر هزینه می‌کند، لذا همه باید تلاش کنیم تا چهره شهر مانند روزهای قبل از برگزاری انتخابات همچنان آراسته و زیبا بماند.

اختریان اضافه کرد: از طرفداران داوطلبان انتخابات می‌خواهیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

کد خبر 499230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.