مشکل دفاعی انگلیس در آستانه یورو

با نزدیک شدن به برگزاری مسابقات یورو، تیم‌های اروپایی در حال آماده شدن برای این رقابت‌های جذاب هستند و تیم ملی انگلیس نیز یکی از شانس‌های اصلی کسب جایگاه در این رقابت‌هاست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیم ملی انگلستان روز یکشنبه باید در چارچوب رقابت‌های یورو برابر تیم ملی کرواسی قرار بگیرد و نگرانی‌هایی در خصوص شرایط مدافعان این تیم وجود دارد که ممکن است آن‌ها را دچار مشکل کند.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلستان در مصاحبه‌ای پیش از برگزاری مسابقات یورو راجع به مشکلاتی که تیمش در بازی‌های دوستانه به نمایش گذاشته‌اند، گفت: در دفاع نظم خوبی نداشتیم و نمی‌توانستیم درست آرایش بگیریم. این مشکلات البته ساختاری است و صرفاً مربوط به دفاع نمی‌شود چرا که در خط میانی نیز ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که دفاع را با تصمیمات بیشتری روبرو می‌کند.

وی ادامه داد: بدون شک می‌توانیم تا پیش از بازی‌ها و شاید طی چند دیدار اول تا حد زیادی پیشرفت کنیم و نواقص را برطرف کنیم تا به سطح و کیفیت مورد نظر برسیم اما باز هم شکی نیست که این مسئله در گرو تلاش زیاد به دست می‌آید و نباید موقعیت‌هایی که طی بازی به دست می‌آوریم را به راحتی از دست دهیم چون در این صورت رقابت‌های فوتبال ما را تنبیه می‌کند.

ساوتگیت با اشاره به کیفیت فنی بالای تمامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در این دوره از مسابقات یورو اذعان کرد: جزئیات زیادی در خصوص چینش تیم وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. یک سال است که عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر داریم و از کیفیت‌های آن‌ها با خبر هستیم. در اجماع با کادر فنی باید تصمیماتی در خصوص ترکیب تیم بگیریم تا بازیکنان هر کدام در حد نیاز در زمین بازی حاضر شوند و به تیم کمک کنند.

کد خبر 499221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.