ثبت نام ازدواج دانشجویی ۱۴۰۰ آغاز شد + جزئیات و لینک

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای یکساله در مراسم ازدواج دانشجویی ایجاد شد که الحمدلله در سال ۱۴۰۰ بیست و چهارمین دوره طرح "همسفر تا بهشت" آغاز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان، حجت‌الاسلام خوشنویس زاده اصفهانی اظهار کرد: برنامه ملی "همسفر تا بهشت" با تحقق شعار ازدواج بهنگام، آسان، آگاهانه و پایدار با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مشاوره و مراقبت‌های پس از ازدواج و اعزام دانشجویان به مشهد مقدس در تلاش است تا فرهنگ این امر مقدس را در جامعه دانشگاهیان نهادینه کند.

وی با اشاره به ضعف‌های موجود در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی برای متأهلان تاکید کرد: در این رابطه باید همه متولیان و دستگاه‌های مرتبط با جوانان و با کمک خیران زمینه ازدواج آسان را در میان دانشجویان فراهم آورند.

خوشنویس زاده تصریح کرد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای یک‌ساله در مراسم ازدواج دانشجویی ایجاد شد که الحمدلله در سال ۱۴۰۰ بیست و چهارمین دوره طرح "همسفر تا بهشت" آغاز شده است و کسانی که تاریخ عقد آنها از ۰۱/‏۰۱/‏۹۸‬ تا شهریورماه ۱۴۰۰ است می‌توانند با مراجعه به سامانه www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 499214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی AF ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 0
    یک دختر ۲۰ الی ۲۵ ساله میخواهم ازدواج نمایم