جدول پخش کنسرت های "برخط ماه و نوا "منتشر شد

انجمن موسیقی ایران با انتشار جدول پخش اجراهای برخط «ماه و نوا» اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان این اجراها را در صفحات اینستاگرامی انجمن‌، بنیاد رودکی و هفدانگ رایگان تماشا کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از انجمن موسیقی ایران، بر اساس جدول منتشرشده، ۱۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی در این برنامه حضور دارند‎.

با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و برای رعایت مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، اجراهای این برنامه‌ها مجازی پخش می‌شود.

بر همین اساس، صفحات اینستاگرامی انجمن موسیقی ایران، بنیاد رودکی و هفدانگ به عنوان بسترهای پخش مجازی معرفی شده و مخاطبان می‌توانند بر اساس زمان‌بندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراها را مشاهده کنند.

این مجموعه از اجراها آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این فصل از برنامه‌ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه‌ریزی و به صورت ماهیانه اجرا خواهد شد. گونه‌های مختلف موسیقی از جمله موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک غربی در این دوره در جدول برنامه‌ها گنجانده شده‌اند تا از حداکثر ظرفیت هنرمندان موسیقی در سه دوره برگزاری استفاده شود.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۰ طبق جدول‌های اجرایی پخش خواهد شد.

جدول پخش اجراهای "برخط ماه و نوا "منتشر شد

کد خبر 499208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.