شرایط پرداخت وام ضروری و تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار کم‌برخوردار

معاون برنامه‌ریزی بنیاد مستضعفان با اشاره به کمک ۳ هزار میلیارد تومانی این بنیاد به اقشار کم درآمد در دوران شیوع کرونا، گفت: توافق نامه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه برای اقشار نیازمند میان بنیاد علوی و بانک سینا منعقد شد.

به گزارش ایمنا، محمد پیرعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان کرونا، بنیاد مستضعفان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر هزینه کرد و طی این مدت، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه را نیز در اختیار کسبه و اقشاری که با شیوع کرونا، آسیب دیدند قرار داد.

معاون برنامه‌ریزی بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد مستضعفان در راستای ادامه حمایت‌های خود، هفته گذشته نیز مقرر کرد ۱,۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق بانک سینا برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر تخصیص دهد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه که میان بانک سینا و بنیاد علوی منعقد شده، تسهیلات ۱۰۰۰ میلیارد تومانی قرض‌الحسنه برای پرداخت وام ضروری و تسهیلات اشتغالزایی به اقشار محروم تخصیص یابد.

منبع: ایسنا

کد خبر 499198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام وقت بخیر من از خوزستان شهرستان شادگان هستم متاهل ۲ تا بچه دارم الان نزدیک ۳ماهه بدون تکه برنجی تو منزل نداریم نمیدونم چکار کنم شرمنده بچه هام شدم وامی میخوام که خرج زندگیمو بچرخونه .