اختصاص ۱۴۰ نقطه از شهر اراک برای نصب تبلیغات انتخاباتی

شهردار اراک گفت: ۱۴۰ نقطه شهر برای نصب سازه‌های تبلیغاتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، در مناطق پنج‌گانۀ و بافت تاریخی شهر اراک در نظر گرفته شده است.

علیرضا بیاتیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۱۵ هزار متر بنر برای استفاده و نصب تبلیغات داوطلبان و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در سطح شهر تعبیه شده است.

وی بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید کرد و در ادامه از نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی درخواست کرد که در تبلیغات خود، مراقب امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.

بیاتیان جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری در ایام انتخابات را ضروری دانست و افزود: افرادی که کاندیدای عضویت در شورای اسلامی شهر شده‌اند، قطعاً باید دلسوز شهر باشند و از نازیبا کردن آن بپرهیزند.

شهردار اراک با تأکید بر اینکه نصب پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در نقاطی غیر از نقاط مشخص شده توسط شهرداری، موجب هدر رفتن زمان و هزینه کاندیدای انتخابات می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که پوستر و بنرهای تبلیغاتی کاندیداها در نقاطی غیر از نقاط مشخص‌شده نصب شود، بلافاصله امحا شده و طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: شهرداری اراک با تمام توان در حال آماده‌سازی شهر برای تبلیغات انتخاباتی است و امیدواریم شاهد انتخاباتی پُرشور در کنار رعایت انضباط و زیبایی شهر باشیم.

کد خبر 499193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.