وحید امیری بهترین بازیکن ایران است/ با همین عملکرد می‌توانیم عراق را هم ببریم

ملی‌پوشان کشورمان توانستند با سه گل بحرین را در منامه در هم بکوبند فراز فاطمی نظر خود را در مورد عملکرد این تیم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی کشورمان در دومین گام خود از دور برگشت انتخابی جام جهانی شب گذشته و از ساعت ۲۱ به مصاف بحرین میزبان رفت که این بازی با درخشش تماشایی طارمی و آزمون، حریف پر ادعا و چغر را در خاک خودش سه بر هیچ مغلوب کردند تا به رده دوم جدول صعود کنند. در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم ملی کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت و گویی را با فراز فاطمی پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

بازی تیم کشورمان برابر بحرین چطور بود؟ 

تیم کشورمان در تمام بازی برابر بحرین کاملاً هوشمندانه و با تمرکز بالا ظاهر شد. هم کادر فنی و هم بازیکنان عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند. با وجود تمام جوسازی‌هایی که شده بود اما همه چیز در زمین به خوبی اتفاق افتاد و خدا را شاکریم که ملی‌پوشان نتیجه خوبی را رقم زدند البته می‌توانستیم چند گل دیگر هم به ثمر برسانیم که توپ بازیکنان به گل نرسید.

در این دیدار دو نیمه متفاوت را از تیم ملی شاهد بودیم، نظر شما در این خصوص چیست؟

نیمه اول با توجه به حساسیتی که وجود داشت عملکرد تیم‌مان متفاوت بود. در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول بازی دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند البته حریف کاملاً فشرده بازی می‌کرد و چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه بیرانوند داشتند اما در نیمه دوم کل بازی در اختیار کشورمان بود و شاگردان اسکوچیچ به نحو احسن توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

دو بازی دیگر برای کشورمان وجود دارد، ابتدا باید به مصاف کامبوج برویم و در دیدار آخر برابر عراق قرار می‌گیریم این دو دیدار را چطور می‌بینید؟

کامبوج حریف سختی نیست و اکثر تیم‌های این گروه مشکلی برای رقابت با آنها ندارند. می‌توانیم به راحتی سه امتیاز این دیدار را بگیریم و حتی در این دیدار از مهره‌هایی که کمتر بازی کرده‌اند استفاده شود اما دیدار با عراق به نظر بنده اگر همین تمرکزی که در دیدار با بحرین داشتیم بتوانیم در آن دیدار هم ایفا کنیم مطمئناً می‌توانیم با سه امتیاز و صعود به مرحله بعد بازی‌ها را تمام کنیم. در خصوص این تمرکز که به آن اشاره کردم اگر کادر فنی بتواند همانند دیدار با بحرین از تعویض‌های خوب خود استفاده کند می‌توانیم عراقی‌ها را نیز از پیش رو برداریم.

در خصوص بازیکنان تیم مان صحبت کنید، کدام یک در دیدار با بحرین خیلی خوب ظاهر شد؟

به زعم بنده وحید امیری بهترین بازیکن تیم کشورمان است. از هر نظر که بخواهیم در نظر بگیریم او در خدمت تیم، زحمتکش و فوق‌العاده است. از همه مهم‌تر این بازیکن کمترین حاشیه را دارد. امیدوارم مصدومیت وی جدی نباشد و با کمک پزشکان تیم بتواند به دیدارهای بعدی برسد و بر خلاف آنچه اعلام شده باز هم برای تیم ما به میدان برود.

فکر می‌کنید تیم کشورمان بتواند به مرحله بعد صعود کند؟

با شرایطی که در این گروه پیش آمده تقریباً همه چیز در اختیار خودمان است. با کسب سه امتیاز از کامبوج و حتی یک امتیاز از عراق می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم اما برابر عراق هم باید به فکر گرفتن سه امتیاز باشیم تا بدون دغدغه بررسی امتیازات صعودمان مسجل شود.

و اما حرف آخر..

واقعیت این است که تیم ملی ایران یکی از بهترین‌های مسابقات است و انتظارات زیادی از شاگردان اسکوچیچ وجود دارد. امیدوارم بتوانیم به آسانی این مسابقات را پشت سر بگذاریم و وارد دور بعدی شویم. با این که در دور بعدی رقابت‌ها حساس‌تر می‌شود باز هم این امکان وجود دارد یکی از نمایندگان آسیا در جام جهانی قطر باشیم.

گفت و گو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 499189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.