آماده سازی طرح سالم سازی دریا در آستارا

شهردار آستارا از آماده سازی طرح سالمسازی دریا در این شهر برای فصل تابستان خبر داد.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر ساله در آستانه فصل تابستان، طرح سالم سازی دریا در ساحل سفیر امید آستارا برای استفاده شهروندان، مسافران و گردشگران تابستانی و توسط شهرداری آماده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته اقداماتی همچون نصب چادر و محصور کردن محل شنا گاه بانوان و آقایان، تسطیح محوطه شنا، پاکسازی مسیر طرح سالم سازی از علف‌های هرز، تعمیر و نظافت سرویس‌های بهداشتی‌، خریداری ۶۰ عدد سطل زباله بتنی و نصب آن در کنار شش عدد سطل زباله مکانیزه، رنگ آمیزی و رفع نواقص لوازم ورزشی طرح سالم سازی سفیر امید انجام شده و سایر اقدامات آماده سازی نیز تا پایان خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

شهردار آستارا ادامه داد: حدود یکسال است که طرح سالم سازی دریا با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل شیوع این ویروس منحوس تعطیل شده است. در تلاش هستیم که در سال جاری با تجهیز مناسب این طرح، میزبان شایسته‌ای برای شهروندان و گردشگران باشیم.

معیتی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۶۰ نیروی خدمات شهری شهرداری آستارا در حال پاکسازی و آماده سازی طرح سالم سازی دریا هستند.

وی یادآور شد: طرح سالم سازی ۱۹ هکتاری سفیر امید آستارا دارای امکاناتی همچون شنا گاه بانوان و آقایان، ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی، دوش آب سرد، آبخوری، نمازخانه، آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت ۴۰۰ نفر، زمین ورزشی، آلاچیق بتنی برای استراحت، سکوی بتنی نصب چادر، لوازم بازی کودکان، لوازم ورزشی، عکاس‌خانه، محلی برای پیاده روی و بوفه مواد غذایی است.

شهردار آستارا از شهروندان و گردشگران درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران، نکات بهداشتی و نظافت عمومی را در محل طرح سالم سازی دریا رعایت کنند.

کد خبر 499168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.