فضای شهر کرج حال و هوای انتخاباتی به خود گرفت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از طراحی و چاپ ۵ هزار متر مربع بنر با محوریت انتخابات خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج، پیمان بضاعتی پور با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای فضاسازی و تبلیغات محیطی در روزهای نزدیک به انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: در این راستا تا کنون ۵ هزار متر بنر طراحی و به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: این بنرها با استفاده از هزاران سازه تبلیغاتی، در قالب پرتابل، آویز، استرابرد، برند برد، لمپوست و عرشه پل با کلید واژه " #ایران_ امیدوار" اکران شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با نزدیک تر شدن به ۲۸ خرداد، فضای شهر کرج نیز حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و شاهد اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی از جانب معاونت زیبا سازی سازمان برای ترغیب و دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات هستیم.

بضاعتی پور به پیش بینی جایگاه‌هایی برای تبلیغات نامزدها در سطح شهر اشاره کرد و افزود: نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی در دیوار و جداول معابر شهر منجر به آشفتگی و زشتی چهره شهری و تحمیل هزینه‌های گزاف برای امحاء پوسترها می‌شود. در این راستا از هواداران و نمایندگان نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌شود که تبلیغات کاندیداهای مورد نظر خود را فقط در مکان‌های تعیین شده نصب کنند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: همه باید سعی در برگزاری انتخابات مطلوب داشته باشیم و زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

کد خبر 499143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.