گوشی ریلمی C25s در هند عرضه شد + مشخصات

گوشی ریلمی C25s که اخیرا در هند عرضه شده است به تراشه Helio G85 مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ریلمی C25s نسخه جدید ریلمی C25 است که در ماه آوریل در هند معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +H نسبت نمایشگر ۲۰ به ۹ و روشنایی ۵۷۰ نیت است. دوربین سلفی گوشی جدید شرکت ریلمی دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است و از حالت پرتره پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت آن نیز در لبه کناری تعبیه شده است.

یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی ریلمی C25s تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و لنز B&W دو مگاپیکسلی می‌شود. یک فلاش LED نیز این دوربین‌ها را همراهی می‌کند. با استفاده از این گوشی می‌توان ویدئوهایی با کیفیت 1080p ثبت کرد.

گوشی ریلمی C25s به تراشه Helio G85 مجهز شده است و به همراه چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی جدید شرکت ریلمی با استفاده از یک باتری شش هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی با استفاده از یک پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی ریلمی C25s می‌توان به شبکه 4G VoLTE دوگانه، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. این گوشی در دو نسخه وارد بازار هند شده است؛ نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. قیمت نسخه اول ۱۳۷ دلار و نسخه دوم ۱۵۱ دلار ارزیابی شده است. این گوشی در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه شده است.

کد خبر 499139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.