سوالات مناظره انتخاباتی اهداف پوپولیستی به دنبال داشت

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: سوالات مناظره انتخاباتی اهداف پوپولیستی به دنبال داشت و در این راستا نیز کاندیداها با اعطای وعده‌های عجیب و غریب اقتصادی به دنبال رأی خریدن بودند.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد سطح مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: مناظرات انتخاباتی توهین رسمی به مردم ایران و کاندیداها بود؛ زیرا طبق طراحی صدا و سیما کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تنها سه دقیقه فرصت داشتند راهکارهای خود را برای عبور از چالش‌های جدی اقتصادی کشور بیان کنند که این موضوع غیر ممکن بود.

وی افزود: این گونه مناظرات انتخاباتی در شأن مردم ایران نیست زیرا به نظر می‌رسد مناظرات بی‌کیفیت تنها دستاورد تأیید نشدن صلاحیت کاندیداهای شاخص بود.

عضو جبهه اصلاحات ایران در ادامه تاکید کرد: به عقیده من صدا و سیما باید تنها مجری مناظرات انتخاباتی باشد و طرح سوال را به کارشناسان تخصصی بسپارد؛ زیرا در مناظره اخیر علیرغم این که مهمترین چالش‌های امروز کشور ناشی از تحریم‌ها، بیماری کرونا و نبود سرمایه گذاری خارجی است که در روند مناظره و سوالات هیچ توجهی به این موضوعات نشده بود.

امام خاطرنشان کرد: سوالات مناظره انتخاباتی اهداف پوپولیستی به دنبال داشت و در این راستا نیز کاندیداها با اعطای وعده‌های عجیب و غریب اقتصادی به دنبال رأی خریدن بودند. وعده یارانه ۴۵۰ هزارتومانی و وام ۵۰۰ میلیون تومانی، چالش‌های متعددی را برای کشور به وجود می‌آورد زیرا این وعده‌های انتخاباتی افزایش تورم را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 499134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.