اسکوچیچ: استحقاق پیروزی مقابل بحرین را داشتیم

سرمربی تیم ملی ایران تأکید کرد که این تیم استحقاق پیروزی مقابل بحرین را داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار کرد: اول از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم و ما امروز استحقاق این برد را داشتیم. شرایط باید نوع دیگری بود و میزبانی باید در کشور ما انجام می‌شد، اما در شرایط آب و هوایی بسیار سخت‌تری بازی کردیم. فشار زیادی روی ما بود و نظر به نتایجی که در دور رفت گرفته بودیم، کارمان در این هوا واقعاً سخت شده بود. هر اشتباهی در دفاع انجام می‌دادیم، کار برای ما گران تمام می‌شد و داستان را برای ما تمام می‌کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: یک بار دیگر به بازیکنان تبریک می‌گویم. ما گربه سیاهی که در بحرین داشتیم را از بین بردیم، چون هیچ وقت تیم ملی ایران در خانه بحرین به پیروزی نرسیده بود. می‌خواهم بابت این پیروزی به بازیکنان تبریک می‌گویم. تنها نکته منفی این بازی، از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان‌مان، وحید امیری بود که احتمالاً در بازی‌های بعدی برای حضور او در ترکیب دچار مشکل خواهیم بود. از همه چیز بیشتر از این خوشحالم که تیم خوبی مثل بحرین را شکست دادیم، منظورم این است که این مسئله ارزش برد ما را بیشتر می‌کند و یک برد تاریخی است.

خبرنگار بحرینی در حاشیه این نشست خبری خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: گل اول ایران در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید و گل‌هایی که زدید بازیکن محور بود و تاکتیک خاصی از تیم ایران ندیدیم که اسکوچیچ پاسخ داد: ما سه گل در این دیدار به ثمر رساندیم و کیفیت خود را نشان دادیم. حتی اگر یک گل از آن کم کنیم، باز هم دو گل دیگر به ثمر رساندیم.

وی در خصوص اینکه آیا داوری این بازی مشکل نداشت، گفت: خیر. به هر حال نمایندگان داوری از AFC هستند و ما آنچه که می‌خواستیم از لحاظ تاکتیکی اجرا کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که تاکتیک تیم ملی ایران چه بود، گفت: تاکتیکی که انتخاب کردیم، نتیجه اش این بود که سه بر صفر این دیدار را برده و از این پیروزی احساس غرور می‌کنیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که انتظار چنین بازی را داشتید؟ گفت: قبلاً هم گفته بودم که تیم بحرین قابل احترام است و ما تلاش خیلی زیادی کردیم که برای دیدار آماده شویم. نباید فراموش کنیم که تیم ملی ایران در رده بندی فیفا در جایگاه خوبی قرار دارد و تیم قابل احترامی است.

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت بین نیمه اول و دوم بازی با بحرین چیست گفت: در نیمه اول در بازی سازی کمی مشکل داشتیم. در نیمه دوم سعی کردیم با آوردن سامان قدوس کنترل میانه زمین را نگه داریم. چرا که سامان قدوس بازیکنی است که توپ را نگه می‌دارد و با مکثی که ایجاد می‌کند، بازی را آرام و در بازی سازی به ما خیلی کمک کرد. در نیمه اول دفاع‌ها توپ‌های بی هدف و بلند می‌زدند که ما این را نمی‌خواستیم. در بازی سازی کمی مشکل داشتیم.

کد خبر 499105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.