احیای کامل راسته بازار نیازمند اعتبارات ملی است

شهردار میبد از رونمایی تابلوهای گردشگری میبد، رونمایی از تابلوهای معرفی صنایع دستی میبد، آغاز به کار شناسایی مالکان و ساماندهی مستغلات راسته بازار میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نقوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"احیای کامل راسته بازار نیازمند اعتبارات ملی است

"روز گذشته آئین بهره‌برداری و احیای دروازه جنوبی، رونمایی از تابلوهای گردشگری میبد، رونمایی از تابلوهای معرفی صنایع دستی میبد، آغاز به کار شناسایی مالکان و ساماندهی مستغلات راسته بازار میبد، تجلیل از شهید سلامت دکتر محمد آقایی و آغاز عملیات عمرانی باغ گودالک با حضور میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، نقوی شهردار میبد، فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

ضمن ابزار امیدواری از جذب اعتبار ملی برای احیای راسته بازار؛ با توجه به اهمیت و ارزش بافت تاریخی، امیدواریم با همکاری دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بتوانیم با جذب اعتبارات ملی، گام‌های مؤثری در احیا و زنده سازی راسته بازار برداریم.

در خصوص تأمین اعتبار اجرای پروژه احیای دروازه جنوبی و مسیر راسته بازار؛ هزینه پروژه احیا و مرمت دروازه جنوبی و راسته بازار از اعتبار داخلی شهرداری و همچنین میراث فرهنگی تأمین شده ولی برای ادامه کار و حفظ این مسیر به عنوان هویت تاریخی شهر، نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های شهردار میبد در خصوص مرمت بافت تاریخی با همکاری و مشارکت بسیار خوب شهرداری میبد کف سازی این مسیر به صورت مشارکتی اجرا شد و همزمان بدنه سازی مسیر نیز در دستور کار قرار گرفت.

از مجموعه برنامه‌های روز گذشته رونمایی از تابلوهای گردشگری میبد، رونمایی از تابلوهای معرفی صنایع دستی میبد و تجلیل از مقام شامخ شهید مدافع سلامت دکتر محمد آقایی بود که با حضور در منزل این پزشک میبدی، از زحمات و تلاش‌های مرحوم قدردانی و تجلیل شد. "

احیای کامل راسته بازار نیازمند اعتبارات ملی است

کد خبر 499103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.