عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ خردادماه

در این بسته خبری از آزادسازی ۳۵۰۰ متر مربع از معابر شاهرود تا بهره برداری از ۱۱ پروژه عمرانی بیرجند طی دو ماه و برقراری ۱۵۵۶ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

عملیات مخلوط ریزی گذرگاه اصلی بهشت کوثر قزوین

رضا کیماسی، سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: ادامه عملیات مخلوط ریزی معبر اصلی ۳۷ هکتاری آرامستان بهشت کوثر توسط نیروهای اجرایی این سازمان در حال اجرا است.

آزادسازی ۳۵۰۰ متر مربع از معابر شاهرود

عزت عرب عامری، سرپرست اداره حقوقی و املاک شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه بازگشایی معابر سطح شهر از جمله اقدامات زیر بنایی مدیریت شهری در برنامه‌های کوتاه مدت و عملکرد ۶ ماهه است، گفت: در این مدت بیش از ۳۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در شهر آزاد سازی انجام شده است.

اجرای عملیات پروژه ۱۰۰ چشمه در رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان گفت: اجرای پروژه ۱۰۰ چشمه شامل ساماندهی بستر و حریم رودخانه شور با رویکرد گردشگری و تفرجگاهی آغاز شد.

برقراری ۱۵۵۶ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر

شهروندان اسلامشهری با برقراری ۱۵۵۶ تماس با سامانه ۱۳۷ در دو ماه ابتدایی سال، درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند.

نصب بیش از ۴۰ المان فلزی در ورودی‌های شهر زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند با اعلام اینکه این طرح با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و نام سردار دل‌ها در حال انجام است، گفت: بیش از ۴۰ المان فلزی با تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی تهیه و در ورودی‌های شهر زرند نصب می‌شود.

خط‌کشی محوری ۲۲ هزار متر از معابر شهر ساری

احمد گوران، سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری از اجرای عملیات خط‌کشی محوری به طول ۲۲ هزار متر در برخی از معابر سطح شهر ساری طی دو هفته اخیر خبر داد.

بهره برداری از ۱۱ پروژه عمرانی شهر بیرجند طی دو ماه

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: با برنامه ریزی انجام شده در تیرماه و مرداد ماه سال جاری که مصادف با دو ماهه پایانی دوره کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری دوره پنجم است، ۱۱ پروژه عمرانی در شهر بیرجند به بهره برداری می‌رسد.

ضعف درآمدزایی در شهرداری‌های کهگیلویه

دارا کریمی‌نژاد، فرماندار کهگیلویه گفت: در حالی که در سایر مناطق شهرداری‌ها با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون برای شهرداری درآمدزایی می‌کنند، چشم شورای شهرهای شهرستان به اعتبارات دولت دوخته شده است و شوراها و دهیاران شهرستان تاکنون نتوانسته‌اند آنطور که باید درآمد پایدار ایجاد کنند.

آغاز عملیات احداث خیابان ۱۶ متری در سنندج

عطاالله ساعدموچشی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج با اشاره به آغاز عملیات احداث خیابان ۱۶ متری جهت اتصال شهرک شهرداری به بلوار ساحلی در سنندج، اظهار کرد: طول این خیابان ۵۰۰ متر و عرض آن ۱۶ متر است که شامل ۹ متر سواره رو و طرفین ۲ معبر سه و نیم متری می‌شود.

آواربرداری ۶۰ درصد منازل روستایی آسیب دیده گناوه

خدیجه دشتی، بخشدار مرکزی گناوه گفت: آواربرداری ۶۰ درصد از واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله ۵.۹ ریشتری ۲۹ فروردین ماه امسال در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

کد خبر 499014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهر شیراز واکسن کرونا IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    من‌میخواهم در شهر شیراز واکسن کرونا ثبت نام کنم