بهره‌برداری از ۴۱۵۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: فردا _سه‎ شنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۰_ چهار هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی و خدماتی این منطقه در قالب برنامه افتتاحیه‌های هفتگی شهرداری به بهره برداری می رسد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه ورزشی آیلین ملکیان (مادر و کودک) یکی از پروژه‌های آماده افتتاح منطقه پنج شهرداری است.

وی افزود: مجموعه ورزشی مادر و کودک در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع با زیر بنای دو هزار و ۱۰۰ متر مربع احداث شده که برای اجرای آن ۳۵ میلیارد ریال و برای آزادسازی فضای آن ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان این که این مجموعه شامل دو سالن بدنسازی و یک سالن اصلی با مساحت ۵۰۰ متر مربع و پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو است، خاطرنشان کرد: برای سهولت دسترسی شهروندان راهروی ضلع شرقی این مجموعه همزمان با ساخت پروژه به صورت معماری سنتی بازسازی شده است.

وی با اشاره به تعریض پل شهید ستاری، گفت: تعریض این پل به منظور کاهش بار ترافیکی در رینگ سوم با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

رضایی ادامه داد: پل شهید ستاری به طول ۶۰۰ متر و عرض ۱۴.۸ متر بوده که سه متر به عرض آن اضافه شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان احداث فاز نخست خیابان آیت الله طاهری (حدفاصل خیابان شهدای صفه تا خیابان بهداری لشگر) و ساختمان پست برق را از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این منطقه عنوان کرد و گفت: در برنامه افتتاحیه فردا، باند شمالی بلوار نظام سپاهان شهر و تعریض باند جنوبی و ساماندهی پارکینگ کلینیک شهدا نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 498950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.