ویژگی‌های گوشی‌های سری ریلمی X9 + قیمت

اخیرا اطلاعاتی در مورد گوشی‌های ریلمی X9 و X9 Pro در وب سایت Weibo منتشر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی گوشی‌های هوشمند سری X7 خود را در چین معرفی کرد. این شرکت در حال حاضر نیز قصد دارد گوشی‌های سری X9 را وارد بازار چین کند. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی X9 به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز می‌شود و قیمت آن نیز بین ۳۱۲ تا ۳۹۰ دلار خواهد بود این در حالی است که گوشی ریلمی X9 Pro به تراشه اسنپدراگون 870 SoC مجهز خواهد شد و قیمت آن بین ۳۹۰ تا ۴۶۸ دلار ارزیابی شده است. اطلاعات منتشر شده حاکی است که گوشی ریلمی X9 Pro دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با لبه‌های خمیده خواهد بود.

طی روزهای پایانی هفته گذشته یک گوشی هوشمند ریلمی با شماره مدل RMX3366 مجوز TEENA چین را دریافت کرد بنابراین به نظر می‌رسد که این محصول به زودی رونمایی خواهد شد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی ذکر شده دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD است و با سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود و ابعاد آن نیز ۷۲.۵ * ۱۵۹.۹ میلی متر است. انرژی مورد نیاز گوشی RMX3366 با استفاده از یک باتری دو سلولی دو هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

با توجه به مطالب منتشر شده گوشی جدید شرکت ریلمی دارای نرخ "نوسازی" بسیار بالایی است و باتری دو سلولی آن با ظرفیت کلی چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز آن را تأمین می‌کند. ویژگی‌های دیگر این گوشی هنوز مشخص نشده است اما ممکن است دارای شاخصه‌های همان گوشی‌های سری ریلمی X9 باشد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 498870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.