خلاقیت ایرلند در افزایش جذب گردشگر

مقامات محلی فینگل، شهری زیبا و توریست‌پذیر در سواحل جمهوری ایرلند، قرار است نقشه‌ای با جزئیات کامل از شهر در اختیار صاحبان رستوران‌ها و کافه‌ها قرار دهند تا آن‌ها را در انتخاب فضاهایی بیرونی برای پذیرایی از مهمانان تابستانی و خو د شهروندان یاری کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زمان زیادی تا رسیدن فصل تابستان باقی نمانده و به همین دلیل، مقامات محلی در اغلب نقاط دنیا به فکر یافتن رویکردهایی خلاقانه برای جذب هر چه بیشتر گردشگران به سمت خود و جبران نسبی زیان‌های وارد آمده بر این صنعت، طی دوران کرونا هستند. شهر فینگل به علت خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ خود در سراسر جمهوری ایرلند شهرت دارد و به همین دلیل، مقامات آن در نظر دارند از این ویژگی برای جذب گردشگران در تعطیلات تابستان بهره گیرند.

خلاقیت ایرلند در افزایش جذب گردشگر

در این راستا، یکی از بهترین رویکردهایی که می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود، ایجاد مکان‌هایی برای سرو غذا و نوشیدنی در فضاهای باز است که برای این کار، مقامات قصد دارند نقشه‌ای با جزئیات کامل در اختیار صاحبان این مراکز قرار دهند تا به آن‌ها در گسترش محل کارشان کمک کنند. چیدن میز و صندلی‌ها در فضاهای باز می‌تواند گردشگران شهر را به خوردن و آشامیدن ایمن در این مکان‌ها کمک کند و حتی افراد بسیاری را به سفر و خوردن غذاهای لذیذ به سمت فینگل سوق دهد.

البته همزمان با این اقدامات، صنعت مهمان‌داری در سراسر جمهوری ایرلند با بهبود قابل توجهی مواجه خواهد شد که این امر به سهم خود می‌تواند در جذب گردشگران و جبران قابل توجه اقتصاد رکود یافته کشور پس از شیوع بیماری کووید -۱۹ کمک زیادی کند.

خلاقیت ایرلند در افزایش جذب گردشگر

کد خبر 498759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.