هزینه ۴۲ میلیاردی برای آسفالت معابر شهری فریدونشهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: با هشت هزار و ۳۵۲ تن آسفالت حدود ۶۶ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر آسفالت شده است.

سید هاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال پروژه دو بانده شدن و اجرای رفیوژ وسط و جدول‌بندی و هدایت و دفع آب‌های سطحی در ورودی شهر انجام شد.

وی افزود: اجرای پروژه بهسازی جایگاه عرضه سوخت شهرداری که شامل تعویض مخازن سوخت، بازسازی اسکلت و سقف جایگاه، نماکاری کامپوزیت جایگاه، اجرای کف‌سازی و شیب بندی و سنگ بدنه و کف سکوها همچنین تعویض و بازسازی تأسیسات برقی و لوله کشی و انتقال سوخت از مخازن به نازل‌ها ۱۲.۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

شهردار فریدون‌شهر گفت: با استفاده از هشت هزار و ۳۵۲ تن آسفالت به ارزش ۴۲ میلیارد ریال حدود ۶۶ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر آسفالت شده است.

وی با اشاره به نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر فریدون‌شهر گفت: برای خرید دوربین‌ها و پایه‌های فلزی مربوطه و اجرای شبکه فیبر نوری و نصب پایه‌ها و دوربین‌ها و خرید و نصب سیستم مانیتور و سرور مربوط به پایش تصویری شهر ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: توسعه ساختمان واحد آتش‌نشانی و واحد خدمات موتوری شهرداری به متراژ حدود ۱۲۰ متر مربع ۲۸۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

کد خبر 498690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.