ذوب آهن ۳ _ ۲ پدیده/ یاران حسینی در یک بازی دوستانه پدیده را شکست دادند

ذوب آهن در یک بازی دوستانه پدیده را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _ ۱۵ خرداد ماه _ تیم فوتبال ذوب آهن از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال پدیده رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع ذوب آهن به پایان رسید.

این دیدار با توافق دو باشگاه در دو تایم یک ساعت برگزار شد. در یک ساعت اول ذوب آهن بازی را هجومی شروع کرد و بازیکنان این تیم موقعیت برای گلزنی داشتند، اما توپی وارد دروازه پدیده نشد. بازیکنان تیم فوتبال پدیده برای حمله تلاش کردند ولی بر خلاف تیم مقابل موقعیتی نداشتند. با توجه به ضعف خط دفاع پدیده مهرداد قنبری روی یک کار تیمی گل نخست ذوب آهن را به ثمر رساند، بازیکنان تیم حریف برای جبران گل خورده تلاش کردند ولی مدافعان ذوب آهن هوشیار بودند. دقایقی بعد از گل اول شنانی گل دوم ذوب آهن وارد دروازه پدیده کرد تا یاران رحمتی برنامه‌ای به جز حمله نداشته باشند.
بازی در میانه‌های میدان جریان داشت که بازیکن پدیده توپی روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد و با خروج اشتباه شهاب گردان و گل به خودی مدافع ذوب آهن گل نخست پدیده به ثمر رسید. پدیده بازی را در دست گرفت و باتوجه به فشاری که به ذوب آهن وارد کرد مهاجم دیگر پدیده بازهم روی اشتباه گردان بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی این نیمه هم دو تیم شانس به گل رسیدن داشتند ولی در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

برای یک ساعت دوم بازی دو تیم با ترکیبی کاملاً جدید وارد میدان شدند، دوتیم موقعیت خاصی نداشتند و شوتی هم به سمت دروازه‌ها زده نشد. بازی میانه‌های میدان بود و هیجانی نداشت تا اینکه مجتبی حق دوست با یک حرکت تکنیکی در محوطه جریمه پدیده با شوتی دقیق دروازه این تیم را باز کرد. بازیکنان پدیده یک موقعیت گل را از دست دادند، در نهایت این بازی دوستانه با پیروزی سه بر دو ذوب آهن به پایان رسید.

کد خبر 498664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.