تداوم جوی پایدار در آسمان اصفهان/ کاهش ۲ درجه ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز جوی نسبتا پایدار در استان تداوم دارد و آسمان اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با و وزش باد خواهد بود و دمای هوا تا دو درجه کاهش دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار طی امروز در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به گذر موج ناپایدار از بعدازظهر یک‌شنبه، ادامه داد: به دلیل گذر امواج ناپایدار وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گرد و خاک محلی در مناطق شرقی و شمالی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۲ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.‌

کد خبر 498577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.