نسخه جدید گوشی بلک شارک ۴ وارد بازار می‌شود+ قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه جدید گوشی هوشمند بلک شارک۴ با هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ در ماه مارچ سال جاری رونمایی شد. هم‌اکنون نیز به نظر می‌رسد که این گوشی قرار است با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران قرار بگیرد. قیمت نسخه جدید این گوشی همانند نسخه پیشین آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۴۷۰ دلار ارزیابی شده است.

دیگر نسخه‌های گوشی بلک شارک ۴ با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود. قیمت این محصولات به ترتیب ۳۹۰، ۴۲۰ و ۵۱۵ دلار ارزیابی شده است. گوشی هوشمند بلک شارک ۴ با سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و به تراشه اسنپدراگون 870 SoC مجهز است.

علاوه بر این، محصول ذکر شده دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ است. این گوشی از فناوری پانچ هول نیز پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی به کار رفته در آن دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی بلک شارک ۴ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی پنج مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۴.۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی نیز بهره می‌برد.

کد خبر 498567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.