عدم حضور در انتخابات، پشت پا زدن به آرمان‌های رسول خدا است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عدم حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه، پشت پا زدن به آرمان‌های امام خمینی (ره) و رسول خدا و شهدای اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حاج شیخ عباس محمدحسنی امروز جمعه _۱۴ خردادماه_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در محل مصلی اصفهان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای استقرار حکومت اسلامی در ایران زحمات زیادی کشیده و خون دل‌های زیادی خوردند تا بالاخره توانستند پس از ۱۴ قرن استبداد، حکومت مورد تأیید ائمه اطهار را جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: نظام اسلامی کشورمان میراث امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و بر همه ما واجب است که از هیچ تلاشی در راستای پاسداری از میراث بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای عزیز دریغ نکنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، آینده‌نگرانه، خیرخواهانه و دشمن‌شناسانه خواهد بود، تصریح کرد: اگر فردی به هر دلیلی در انتخابات آتی شرکت نکند، نعمت و نتیجه زحمات امام (ره) پ شهدای گرانقدر را کفران کرده و به آنان و خانواده شهدا بدهکار خواهد بود.

محمدحسنی اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه ما پیروان و فرزندان امام (ره) در شرایط فعلی، جلوگیری از دشمن شاد شدن ایران است که انتخاب رئیس جمهوری اصلح که ادامه دهنده راه امام راحل باشد، می‌تواند این وظیفه را محقق کند.

وی ادامه داد: تنها انگیزه امام راحل در نهضت و مبارزات و قیام خود، الهی بود و اگر هدف هر مبارزه‌ای الهی باشد، بی‌شک پیروزی در آن حاصل می‌شود و تاریخ ثابت کرده که همواره پیروزی معنوی با اسلام و مسلمانان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عدم حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه، پشت پا زدن به آرمان‌های امام خمینی (ره) و رسول خدا و شهدای اسلام است، خاطرنشان کرد: سازش ناپذیری امام (ره) با جبهه استکبار و استمرار انقلاب اسلامی برخلاف همه ادعاهای دشمنان برای سرنگونی نظام از دیگر برکات مکتب سیاسی حضرت امام (ره) است.

محمدحسنی یادآور شد: امام (ره) مستحضر بودند که اگر قرار باشد اسلام از زیر سلطه مستکبران نجات پیدا کند، تنها امید، طبقه مستضعف جامعه است و هیچ امیدی به مرفهان بی‌درد نیست.

کد خبر 498449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.