رئیسی: امام خمینی (ره) از رنج مردم رنجیده‌خاطر می‌شد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هرکس در هر جای عالم به امام راحل (ره) مراجعه می‌کرد و از رنج خود سخن می‌گفت، امام (ره) رنجیده‌خاطر می‌شد

به گزارش ایمنا، سیدابراهیم رئیسی در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام و با آرمان‌های آن حضرت تجدیدبیعت و در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خط امام (ره)، خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و رفع دغدغه‌های آنان است.

وی تأکید کرد: هرکس در هر جای عالم به امام راحل (ره) مراجعه می‌کرد و از رنج خود سخن می‌گفت، امام (ره) رنجیده‌خاطر می‌شد چرا که رنج مردم، رنج امام (ره) و خوشی مردم، خوشی او بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امام (ره) حقیقتاً مردم را باور داشت، گفت: امروز خیلی‌ها از مردم دم می‌زنند، اما نگاه آن‌ها به مردم تشریفاتی است؛ تفاوت مکتب امام (ره) با دیگر مکاتب این است که ایشان مردم‌باور بود.

وی با اشاره به ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و استبدادگریزی خط امام (ره) گفت: امام (ره) ظلم و فساد را برنمی‌تابیدند. اگر کسی به امام (ره) می‌گفت که در گوشه‌ای از کشور فسادی هست ایشان سریعاً می‌فرمودند بروید پیگیری و برخورد کنید.

رئیسی ادامه داد: محوری‌ترین شاخصه خط امام (ره)، برافراشتن پرچم تحول‌خواهی و عدالت‌خواهی در کشور بود؛ امام (ره) می‌خواست عدالت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور ما اجرا شود و ما به عنوان سربازان نظام و خادمان مردم، باید تلاش کنیم وضع موجود را به وضع مطلوب مورد نظر امام (ره) که اجرای عدالت در جامعه اسلامی بود برسانیم.

منبع: میزان

کد خبر 498407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.