عصرانه خبری شهرهای ایران در۱۳ خردادماه

در این بسته خبری از تبدیل ساختمان شهرداری شاهرود به فضای سبز تا اعزام نیروهای آتش‌نشانی شهرداری قدس به پالایشگاه نفت تهران و راه اندازی مجدد خطوط اتوبوس غیر فعال فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساماندهی و بهسازی ورودی اصلی بوستان ملی قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: طرح ساماندهی و بهسازی کف و جداره، در ورودی اصلی بوستان ملی باراجین را با هدف ارتقا کیفیت فضای ورودی بوستان به لحاظ ایمنی، امنیت، بصری و عملکردی در دستور کار است.

مرمت بافت تاریخی سنندج در قالب طرح‌های بازآفرینی

مصطفی رضایی، سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: بافت تاریخی، شهری سنندج در قالب اجرای طرح‌های باز آفرینی شهری حفظ و مرمت می‌شود.

تبدیل کاربری ساختمان فعلی شهرداری شاهرود به فضای سبز

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه انتقال ساختمان شهرداری به املاک مدیریت شهری در البرز شرقی در حال انجام است، گفت: ساختمان فعلی شهرداری شاهرود به منظور رفاه بیشتر شهروندان شاهرودی به بوستان تبدیل می‌شود.

سامان دهی اصلی‌ترین ورودی بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی ترافیکی، ابنیه فنی، اجرای عملیات فضای سبز و زیبا سازی بزرگراه شهید سلیمانی حد فاصل میدان شهید سلیمانی تا پلیس راه جاده بیرجند قاین با اعتبار حدود چهل میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری شروع شده است و تا پایان مردادماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

ارائه ۳۵ خدمت متنوع عمرانی در ساری

مرتضی بربسته، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری افزود: در ۲۰ روز گذشته ۱۷۲۰۰ عدد بلوک، ۶۱۰ عدد نوه بتنی و ۵۴۰ عدد جدول توسط این سازمان تولیدشده است؛ ضمن اینکه طی این مدت ۲۲۷۴ عدد موزائیک تولید و ۳۳۳۶ عدد از سایت تولید این سازمان، جهت اجرای پروژه‌های محوله به‌خصوص پروژه پیاده‌روسازی بلوار شهیدان فتح‌اللهی و قسمتی از عملیات اصلاح هندسی تقاطع ابن شهرآشوب ساروی مورداستفاده قرارگرفته است.

باغ ایرانی دامغان در حال تکمیل است

مسلم نصرتی، شهردار دامغان گفت: مجموعه باغ ایرانی دامغان که گام نخست آن افتتاح شد، متناسب با تاریخ کهن این شهر ساخته شده و جلوه‌ای از قدمت تاریخی دامغان در حال تکمیل است.

جانمایی بیش از ۶۰ نقطه اسلامشهر جهت تبلیغات انتخاباتی

داوود علی نیا، مدیر خدمات شهر شهرداری اسلامشهر و مسئول ستاد فرعی امحا تبلیغات انتخابات، خبر از جانمایی بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهر جهت استفاده ستادهای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در اسلامشهر داد.

کمک‌رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قدس در عملیات اطفای حریق پالایشگاه نفت تهران

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از کمک‌رسانی نیروهای این سازمان در عملیات اطفای حریق پالایشگاه نفت تهران با اعزام تانکر پشتیبانی آب ۱۵۰۰۰ لیتری و ۲۰ گالن کف شیمیایی ضدحریق به همراه ۵ نفر از آتش‌نشانان شهرقدس به این عملیات خبر داد.

رکاب زنی مدیران شهرداری بجنورد

مدیران شهرداری بجنورد در روز جهانی دوچرخه، مسیر پارک شهر تا نهالستان بجنورد را با دوچرخه طی کردند.

راه اندازی مجدد خطوط اتوبوس غیر فعال فردیس

محمود آذرسا، سرپرست سازمان حمل و نقل، بار ومسافر شهرداری فردیس از راه اندازی مجدد خطوط غیر فعال اتوبوس در این شهر خبر داد و گفت: در راستای رفاه عمومی و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و با پیگیری‌های سرپرست محترم شهرداری، خطوط اتوبوسرانی در مناطق شهرک وحدت، طالقانی و اهری که ماه‌ها به دلیل مستهلک بودن ناوگان، غیرفعال بود، مجدداً راه اندازی شد.

کد خبر 498314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.