مرگ زن نیشابوری در خودروی مچاله شده

تصادف تلخ روز گذشته در جاده نیشابور در میان مصدومان یک زن جوان جان باخت.

به گزارش ایمنا، اعلام خبر حادثه رانندگی دل‌خراش در جاده نیشابور به مشهد مأموران امداد و نجات اورژانس را به همراه عوامل انتظامی و پلیس راه به محل این سانحه کشاند.

در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس‌راه مشخص شد که ۲ دستگاه خودرو سواری ام‌وی‌ام و آریو به علتی نامعلوم روی پل بینالود با یکدیگر برخورد کرده‌اند که شدت این تصادف موجب محبوسی و مصدومیت سرنشینان هر ۲ خودرو در داخل اتاق مچاله، شده بود.

مرگ دلخراش زن جوان در جاده نیشابور

عوامل امداد و نجات بلافاصله با استفاده از تجهیزات مربوط ابتدا از بروز خسارات احتمالی و حریق خودروها ناشی از نشت بنزین جلوگیری کردند. در ادامه این عملیات مأموران امدادی هم‌زمان با اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی و پلیس‌راه مصدومان را رهاسازی کردند و سپس به بیمارستان شهید طالقانی مشهد انتقال دادند.

بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با وجود اقدامات درمانی و پزشکی اما متأسفانه یکی از مصدومان این حادثه که زنی ۲۷ ساله بود به دلیل شدت صدمات وارده و خون‌ریزی شدید جان خود را از دست داد.

به گفته علیشاهی در این حادثه شش نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که هم اکنون در بیمارستان شهید طالقانی مشهد تحت درمان قرار دارند.

طبق گفته علیشاهی برای انتقال مصدومان این حادثه از ۲ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی استفاده شده است.

تحقیقات عوامل پلیس‌راه برای شناسایی علت این حادثه ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 498292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.