گوشی وان پلاس Nord CE ۵G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که بالاترین مدل گوشی هوشمند وان پلاس Nord Core Edition ۵G با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان پلاس قصد دارد گوشی Nord CE ۵G خود را در تاریخ ۱۰ ژوئن در بازارهای هند و اروپا عرضه کند، شماره مدل این گوشی EB۲۱۰۳ است. این گوشی به تراشه کوالکام لیتو مجهز خواهد شد. گزارشات منتشر شده پیشین نشان می‌دهد که ممکن است تراشه لیتو اسنپدراگون ۷۵۰G باشد.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس Nord CE ۵G با هشت گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بالاترین نسخه آن نیز دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم است. پیش بینی شده است که این محصول در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود.

گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE ۵G دارای صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پایین صفحه نمایش قرار گرفته است، و دوربین سلفی گوشی که بالای صفحه نمایش تعبیه شده است دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. دوربین سه گانه تعبیه شده در پنل پشتی گوشی جدید وان پلاس شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، و دو دوربین هشت و دو مگاپیکسلی دیگر می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴.۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

کد خبر 498234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.