تحول عمرانی در محله‌های ۱۰ گانه منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر تمام محلات ۱۰ گانه منطقه ۱۲ دارای ورزشگاه، فرهنگسرا، خیابان‌های مناسب برای بازگشایی گره‌های ترافیکی شده‌اند که این خدمات باید روز به روز افزایش یابد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در چهار سال اخیر افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح منطقه ۱۲ شهرداری افتتاح شده که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها در زمان مدیریت فعلی منطقه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش زیاد منطقه را نقاط کمتر برخوردار تشکیل داده است، افزود: اگر بخواهیم مقایسه‌ای از وضعیت فعلی محله‌های منطقه با چهار سال قبل داشته باشیم، به خوبی می‌بینیم که به عنوان مثال چهار سال قبل در محله مهدیه فرهنگسرا و ورزشگاهی وجود نداشت، همچنین محله‌های امیرالمومنین، ناصرخسرو و امین‌آباد از داشتن ورزشگاه محروم بودند در حالی که در چهار سال اخیر علاوه بر ورزشگاه، خیابان، مرکز توانمندسازی بانوان و سایر خدمات و پروژه‌های عمرانی احداث و زمینه رفاه هر چه بیشتر شهروندان فراهم شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده خوشبختانه در حال حاضر تمام محلات ۱۰ گانه منطقه ۱۲ دارای ورزشگاه، فرهنگسرا، خیابان‌های مناسب برای بازگشایی گره‌های ترافیکی شده‌اند که این خدمات باید روز به روز افزایش یابد.

وی با اشاره به احداث پارک سوار در محله عاشق آباد برای سهولت در رفت و آمد شهروندان، خاطرنشان کرد: پارک سوار عاشق آباد در زمینی به وسعت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده که در آن اتوبوس‌ها برای سرویس‌دهی به شهروندان جهت ایاب و ذهاب به شهرهای شاهین شهر، خمینی شهر، گز و خورزوق همچنین دانشگاه صنعتی اصفهان و سطح شهر فعالیت می‌کنند.

باقری با بیان اینکه در مجاورت این پروژه یک پارکینگ روباز با ظرفیت گنجایش ۲۰۰ خودرو وجود دارد، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های پارک سوار عاشق‌آباد قرارگیری آن در مجاورت ایستگاه قدس خط یک متروی اصفهان است که زمینه استفاده شبکه حمل و نقلی مترو و اتوبوس را مهیا ساخته و تأمین رفاه و آسایش شهروندان در انجام سفرهای درون شهری را به همراه دارد.

وی با ابراز خرسندی از قرار گرفتن منطقه ۱۲ در مسیر خط یک متروی اصفهان به عنوان وسیله‌ای ارزان، ایمن و پاک برای انجام سفرهای درون شهری شهروندان، گفت: پنج ایستگاه خط مترو در منطقه ۱۲ واقع شده که اولین ایستگاه آن در شهرک قدس به عنوان غربی‌ترین نقطه منطقه قرار دارد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به ایجاد مسیرهای دوچرخه در سطح این منطقه، اظهار کرد: ۳۳ کیلومتر مسیر ایمن برای دوچرخه سواران در سطح منطقه ۱۲ در حال احداث است.

تحول عمرانی در محله‌های ۱۰ گانه منطقه ۱۲

کد خبر 498230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    اصلا اتوبوس های خمینی شهر به سمت پارک سوار عاشق آباد نمیرن. اتوبوس های خمینی شهر از خیابان کهندژ تردد میکنند