برخی مسئولان به تیم ملی لطمه می‌زنند/ هر وقت همبستگی داشته‌ایم، موفق شده‌ایم + فیلم

پیشکسوت فوتبال معتقد است ملی پوشان شایستگی لازم برای صعود به دور بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی را دارند.

حسین کلانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نقش مهم احساسات در میان ملت ایران، اظهار کرد: مردم کشورمان ورای خصلت‌های فرهیختگی که دارند، از نظر احساسی هم با تمام دنیا فرق دارند. درباره ورزش این مسئله را مطرح می‌کنم.

وی با بیان این که ۶۰ درصد ورزش ما روی احساس می چرخد، افزود: زمانی که این احساس را درست هدایت کرده و همبستگی احساسی میان بازیکنانی که تیمی کار کرده و چه انفرادی را، تقویت کرده‌اند، همیشه موفق شده‌ایم و نمود آن را در جام ملت‌ها و جام‌های جهانی مقابل تیم‌هایی که سابقه‌های آنچنانی دارند، مشاهده کرده‌ایم و نشان داده‌ایم که زمانی که همه با هم بوده‌ایم، چه کارهایی انجام داده‌ایم.

برخی مسئولین به تیم ملی لطمه می زنند/ هر وقت هم بستگی داشته ایم، موفق شده ایم + فیلم

گلچین کردن بازیکنان برای دعوت به تیم ملی بسیار دشوار است

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با نفرات دعوت شده به تیم ملی، خاطرنشان کرد: اکنون نیز همینطور است. بهترین بازیکنان و جوانان این مملکت انتخاب شده‌اند که گلچین کردن آن‌ها بسیار دشوار است و ممکن است گاهی وقت‌ها کسی از نظر بیفتد.

هر وقت همبستگی داشته‌ایم، موفق شده‌ایم

کلانی با تاکید بر وظایف مربیان تیم ملی در قبال بعد روحی و روانی بازیکنان در مسابقات پیش رو، تصریح کرد: مهم‌ترین کاری که مربیان تیم باید انجام بدهند این است که بازیکنان را از نظر روحی و روانی شناسایی و همگن کرده و آنها را بسازد. تیم‌هایمان اعم از باشگاهی و ملی زمانی موفق می‌شوند که مربی توانسته باشد بچه‌ها را با هم یکی کند؛ یعنی منیت را از بین برده و ماییت شکل گیرد و همه برای یکدیگر و یکی برای همه تلاش کنند. الان هم وضعیت تیم ملی همینطور است.

برخی مسئولین به تیم ملی لطمه می زنند/ هر وقت هم بستگی داشته ایم، موفق شده ایم + فیلم

برخی مسئولین به بهانه کسری بودجه، به تیم ملی لطمه می‌زنند

پیشکسوت تیم ملی با بیان این که بازیکنان ما شایستگی صعود را دارند، گفت: مسئولین باید امکانات را در اختیار بازیکنان بگذارند البته هستند از مسئولین کسانی که در ظاهر می‌خواهند کمک کرده و کاری انجام دهند اما عملاً در زیر کارهایی می‌کنند که این اتفاق رخ ندهد. برای مثال برخی امکاناتی که باید برای بچه‌ها فراهم آورند را به بهانه کسری بودجه، در اختیارشان نگذاشته و این لطمات را به تیم ملی می‌زنند.

وی افزود: به هر حال این بچه‌ها شایستگی لازم را دارند و امیدواریم با قدرت تمام بروند و موفق شده و باعث حفظ آبروی ما شوند و ان‌شاءالله هم می‌شوند.

کد خبر 498209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.