بهره‌برداری از ۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و ترافیکی در کاشان

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از بهره‌برداری دو پروژه شاخص عمرانی و ترافیکی در سی و ششمین هفته چلچراغ توسعه با ارزش بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

مهدی بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سی و ششمین هفته چلچراغ توسعه از نظر ارزش ریالی پروژه‌ها در مقایسه با سایر هفته‌ها شاخص است، اظهار کرد: در این نوبت از رویداد چلچراغ توسعه شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بلوار شهیدان عباس‌زاده و بلوار دلاوران خواهیم بود.

وی در خصوص بهره‌برداری از بلوار شهیدان عباس‌زاده گفت: این بلوار در محدوده فاز یک ناجی آباد حد فاصل انتهای بلوار بعثت و بلوار امام رضا (ع) واقع است و با هدف دسترسی آسان شهروندان، مسافران و گردشگران برای بازدید از آثار تاریخی تپه‌های سیلک، بهبود وضعیت ترافیکی و به اصطلاح از بن‌بست خارج شدن فاز یک ناجی آباد احداث شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان زیرسازی و آسفالت، ساخت عرشه پل، اجرای کانیو و فضای سبز، دیوارچینی رودخانه (بخشی از مسیر پل هدایت سیلاب)، نصب تیرهای چراغ برق، رنگ آمیزی جداول و… را از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: برای اجرای این پروژه با احتساب آزادسازی و تملک پلاک‌ها که یک اقدام ضروری و مهم اجرایی در این مسیر به شمار می‌رود، بیش از ۴۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از بلوار دلاوران منتهی به میدان شهدا و بلوار شهدای نوش آباد خاطرنشان کرد: طول مسیر اجراشده ۲۸۰۰ متر (رفت و برگشت) بوده و اقدامات صورت گرفته در آن نظیر زیرسازی و آسفالت، خاکبرداری و خاکریزی همراه با آزادسازی مسیر بالغ بر ۸ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

وی تاکید کرد: مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های سی و ششمین هفته چلچراغ توسعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه در بلوار شهیدان عباس‌زاده واقع در انتهای بلوار بعثت (فاز یک ناجی آباد) همراه با حضور معتمدان مناطق شهرداری برگزار می‌شود.

کد خبر 498198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.