مرد دلیجانی پسر مورد علاقه دخترش را کشت/برملا شدن راز جوان گمشده

پدری که متوجه ارتباط و علاقه دخترش با یک پسر در دلیجان شده بود او را کشت.

به گزارش ایمنا، مجتبی جمالی گفت: راز فقدانی پسر جوان ۲۳ ساله، با دستگیری اعضای یک خانواده و اعترافشان به قتل پسر جوان، توسط پدر خانواده برملا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان افزود: در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال جاری گزارشی از فقدانی یک پسر جوان ۲۳ ساله از سوی خانواده اش به پلیس شهرستان اعلام و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تحقیقات لازم برای یافتن او آغاز شد.

اختلافات پسر جوان با خانواده‌ای که قصد ازدواج با دختر آنها را داشت

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در تحقیقات به عمل آمده، اطلاعاتی از اختلافات این پسر جوان با خانواده‌ای که او قصد ازدواج با دختر آنها را داشته، به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار کرد: در بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان و همکاری کارآگاهان پلیس استان، مشخص شد که در روز فقدانی این فرد، خانواده دختر با او ملاقات داشته‌اند و همسایه‌ها نیز در آن روز متوجه درگیری مشکوک در پارکینگ منزلشان شده‌اند.

جمالی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و به دست آمدن مدارک و دلایل لازم در نقش داشتن اعضای این خانواده در گم شدن این پسر جوان، با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی اعضای این خانواده دستگیر شدند و بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس از آنان آغاز شد.

پدر قاتل جسد پسر جوان را در بیابان خاک کرد

وی افزود: در نهایت، اعضای این خانواده به قتل این پسر جوان به دلیل رفتار غیر از شئونات اخلاقی، توسط پدر خانواده اعتراف کردند و مشخص شد که مقتول با دعوت آنها، به محل زندگی شأن مراجعه کرده و با برنامه ریزی انجام شده، پدر خانواده، او را در پارکینگ منزل به قتل رسانیده و جسد متوفی را در بیابان خاک کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: جسد متوفی از بیابان‌های اطراف شهرستان کشف شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

منبع: رکنا

کد خبر 498131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.