درهای خروج بارسلونا به روی اومتیتی باز شد

مدافع فرانسوی بارسلونا به دنبال مصدومیت و بی اعتمادی مربیان، احتمالاً در پنجره نقل و انتقالاتی آتی از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، بارسلونا موفق شد بالاخره انتقال اریک گارسیا را نهایی کند تا به این ترتیب یک مدافع جوان دیگر را برای تقویت خط دفاعیش خودش به خدمت بگیرد و به این ترتیب باید منتظر خروج مدافعان قدیمی تر باشیم.

در حال حاضر باشگاه بارسلونا توانسته بازیکنان متعددی را در پست دفاع میانی در اختیار بگیرد که به اضافه بازیکنان قدیمی تر همچون پی که و لنگله، چندین بازیکن جوان دیگر همچون آرائوخو و مینگزا به تازگی گارسیا به این تیم اضافه شده‌اند و در راستای این خریدها، دیگر جایگاهی برای اومتیتی در جمع آبی و اناری‌ها وجود ندارد.

سران باشگاه بارسلونا به اطلاع اومتیتی رسانده‌اند که نیازی به او ندارند. کما اینکه در فصل گذشته نیز برخورد کومان با این بازیکن و مصدومیت‌هایی که مدافع فرانسوی پشت سر گذاشت نشان داد که احتمالاً شرایط وی در کاتالونیا از کنترل خارج شده و نمی‌تواند به روزهای اوجش بازگردد.

اگرچه درهای خروج باشگاه به روی اومتیتی باز شده، اما نمی‌توان با قطعیت درباره فروش او صحبت کرد و شاید انتقال قرضی او روی میز سران بارسا باشد. به هر حال آبی و اناری‌ها حاضر نیستند خیلی راحت اجازه خروج ساموئل اومتیتی را بدهند و احتمالاً تا پایان مدت قرارداد وی شاهد انتقالی قرضی باشیم.

کد خبر 498090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.