پول عرب‌ها سرنوشت کین را مشخص می‌کند

مهاجم انگلیسی تاتنهام که پیش تر به طور رسمی از هواداران این تیم خداحافظی کرده بود، احتمالاً به یکی از تیم‌های متمول فوتبال اروپا با مالکان عرب خواهد رفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هری کین که سال‌ها در لباس تاتنهام بازی کرد و توانست گل‌های بسیاری را نیز برای این تیم به ثمر برساند، مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیم به جدایی از جمع لندنی‌ها گرفته و به طور قطع فصل آینده در این باشگاه نخواهد بود.

کین احتمالاً یکی از گران‌ترین خریدهای پنجره نقل و انتقالاتی آتی باشد، چرا که علی رغم عدم کسب قهرمانی توسط تاتنهامی ها در فصول اخیر، هری کین همیشه یکی از برترین بازیکنان لیگ جزیره بوده و بارها و بارها در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار گرفته است.

با توجه به شرایط هری کین و رقم بالایی که باشگاه‌ها برای جذب او باید بپردازند، می‌توان متصور شد که شاید تنها باشگاه‌های منچسترسیتی و پاریس سن ژرمن که مالکان عرب دارند می‌توانند هزینه خرید کین را بپردازند و او را متقاعد به انتقال کنند.

پیوستن او به جمع سیتیزن ها حتی محتمل از تر پی اس جی است، چرا که یاران گواردیولا هم آگوئرو را از دست داده‌اند و هم در نوک پیکان حمله بازیکن ثابتی ندارند و از سوی دیگر نیز پاریسی‌ها در خط حمله گزینه‌های متعددی را در اختیار دارند.

انتقال هری کین احتمالاً بیش از صد میلیون یورو هزینه به دنبال خواهد داشت و وضعیت مالی بسیاری از باشگاه متأثر از کرونا، وخیم‌تر از آن است که بتوانند هزینه کین را بپردازند. احتمالاً یک بار دیگر پول بتواند حرف اول را بزند اما معمای اصلی این است که آیا هری کین می‌تواند در تیم جدید خود هم موفق ظاهر شود یا نه.

کد خبر 498075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.