آخرین جزئیات پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان

مدیر پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان از پیشرفت ۹۳ درصدی آن خبر داد و گفت: در این پروژه ۲۳ هکتار فضای سبز انجام می‌شود که شاهد بیش از ۹۸ درصد از عملیات اجرایی آن هستیم.

محسن ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالن اصلی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در قسمت دکوراتیو سقف به وسعت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال حاضر ۹۹ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان این که در قسمت دکوراتیو بدنه پیشرفت بیش از ۹۸ درصدی را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: تجهیز سالن اصلی از یک ماه پیش آغاز شده است و نصب تجهیزات از قبیل صندلی و موکت تا یک هفته آینده انجام می‌شود؛ همچنین نورپردازی عمومی سالن اصلی شامل ۱۱۴ عدد چراغ، عملیات مهندسی و زیرساخت و بخشی از نصب آن انجام شده است.

مدیر پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با بیان این که در فضای کنکورس (بدنه خارجی سالن اصلی) ۹۷ درصد پیشرفت دارد که شامل پنج هزار مترمربع لوور چوبی است، گفت: پوشش کف فضای کنکورس بیش از ۹۲ درصد پیشرفت دارد که شامل شش هزار و ۵۰۰ مترمربع سنگ اسلب است.

وی خاطرنشان کرد: فضای اداری شامل ۲۴ دفتر و فضای لابی و غذاخوری و سالن جلسات شاهد پیشرفت ۹۲ درصدی هستیم که تا پایان خرداد ماه تکمیل می‌شود.

ترابی از پیشرفت ۹۹ درصدی سالن هال (سالن کنفرانس) خبر داد و گفت: پوشش سقف این سالن نیز شامل ۲۶ هزار متر ورق زیپ و ۲۲ هزار متر کامپوزیت تا کنون ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: محوطه سازی و مسیر ویژه شامل اجرای ۳۱ هزار مترمربع سنگ کف، ۹۶ درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: روشنایی مسیر ویژه شامل ۶۳۰ عدد چراغ پلار دی و ۳۲۰ عدد چراغ چهار متری، ۹۵ درصد پیشرفت دارد همچنین ایجاد سیستم روشنایی محوطه شامل ۱۸۴ عدد چراغ ۹ متری، ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به فضای سبز محوطه، گفت: ۲۳ هکتار فضای سبز در این پروژه انجام می‌شود که تاکنون ۹۸ درصد از عملیات اجرایی آن انجام شده است همچنین ساخت ویلاهای VIP شامل هشت دستگاه ویلا به مساحت ۴۵۰ متر پیشرفت ۹۸ درصدی دارد.

وی با بیان این که تاکنون ۷۵ درصد قراردادهای پروژه تحویل شده و ۲۵ قرارداد جاری در حال انجام است، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان ۹۳ درصد است.

کد خبر 498039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.